مطالب مرتبط:
تماس وزیرخارجه انگلیس با تهران/تاکید مجدد باقری برتنبیه جنایت کار
تماس وزیر خارجه انگلیس با باقری کنی در خصوص حمله به اسراییل
تماس وزیر خارجه انگلیس با باقری کنی در خصوص حمله به اسراییل
تماس تلفنی وزیر خارجه انگلیس با علی باقری
وزیر خارجه انگلیس با باقری کنی گفت وگو کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 08:552024-08-07بين الملل

تماس وزیرخارجه انگلیس با تهران / تاکید مجدد باقری برتنبیه جنایت کار


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «دیوید لامی» وزیر امور خارجه انگلیس در تماس تلفنی با «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص تحولات منطقه گفتگو کرد.

- سرپرست وزارت خارجه ایران در پاسخ به تماس تلفنی وزیر امور خارجه انگلیس گفت که سکوت در برابر جنایت رژیم صهیونیستی تنها موجب تشویق جنایت کار و تکرار اقدامات مخرب آن می شود .

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  دیوید لامی وزیر امور خارجه انگلیس در تماس تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص تحولات منطقه گفتگو کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه ایران درخصوص تحولات منطقه خاطر نشان کرد: اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در منطقه که تجاوز به لبنان و حمله به منازل مسکونی در بیروت و ساعاتی پس از آن تجاوز به حریم ایران و به شهادت رساندن میهمان رسمی ایران، شهید هنیه از جدیدترین مصادیق آن است، تنها عامل بی ثباتی در منطقه است.

باقری تصریح کرد: پس از وقوع جنایت رژیم اسراییل در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه و نقض امنیت ملی ایران و نیز نقض ثبات منطقه، طرف های اروپایی با انفعال و حتی عدم محکومیت این اقدام ناقض صلح و امنیت بین المللی، اولین فرصت دیپلماسی را تباه کردند؛ این در حالی است که انسداد مسیر دیپلماتیک توسط


برچسب ها: وزیر امور خارجه انگلیس - امور خارجه - وزارت امور خارجه - وزیر امور خارجه - خارجه - جمهوری اسلامی ایران - تحولات منطقه
آخرین اخبار سرویس:

تماس وزیرخارجه انگلیس با تهران / تاکید مجدد باقری برتنبیه جنایت کار

تماس وزیرخارجه انگلیس با تهران / تاکید مجدد باقری برتنبیه جنایت کار