مطالب مرتبط:
فعالیت سامانه مونسونی عامل ناپایداری هوای هرمزگان است
«مونسون» هوای هرمزگان را ناپایدار کرده است
ثبت نام 157 هزار خوزستان در سامانه سماح
قیمت دلار در بازار آزاد و متشکل، صرافی، سامانه امروز شنبه 20 / 5 / 1403 + جدول
سامانه فروش یکپارچه خودرو رسما به کار خود پایان داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 22:452024-08-10اجتماعي

فعالیت سامانه مونسونی عامل ناپایداری هوای هرمزگان است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از ناپایداری هوای استان در پی فعالیت سامانه مونسونی و صدور هشدار نارنجی هواشناسی و دریایی در استان خبر داد.

  - ایسنا/هرمزگان مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از ناپایداری هوای استان در پی فعالیت سامانه مونسونی و صدور هشدار نارنجی هواشناسی و دریایی در استان خبر داد.

  مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان امروز شنبه 20مرداد، گفت: فعالیت سامانه مونسونی در استان همچنان ادامه دارد و عامل ناپایداری جوی و دریایی است.

حسن زاده، با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی جوی و هواشناسی در هفته جاری افزود: بر اثر این سامانه از فردا یکشنبه، 21 مردادماه تا جمعه 26 مرداد بارش رگبار در نقاط مرکزی و تنگه هرمز را شاهد خواهیم بود که در ساعات عصرگاهی و شب بر شدت آن بویژه در ارتفاعات افزوده می شود.

وی بارش تگرگ، رعد و برق، تندبادهای لحظه ای و غبار در تنگه هرمز را دور از انتظار ندانست و تأکید داشت: مناطق حاجی آباد، بشاگرد، بستک،رودان، خمیر، بندرلنگه، بندرعباس، قشم، پارسیان و سواحل نیز تحت تأثیر این سامانه خواهند بود و لازم است کشاورزان با توجه به بالا آمدن آب رودخانه های فصلی و سیلابی شدن موقت مسیل ها مراقب محصولات خود باشند.


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - استانداری هرمزگان - بحران استانداری - استان - ناپایداری - هرمزگان
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه مونسونی عامل ناپایداری هوای هرمزگان است

فعالیت سامانه مونسونی عامل ناپایداری هوای هرمزگان است