مطالب مرتبط:
خدمات رسانی حمل و نقل عمومی گیلان در همایش عظیم اربعین حسینی
تکنسین خدمات پس از فروش ( چیلر و سیستم های برودتی) - آقا
کارمند پذیرایی و خدمات
گستردگی خدمات جهاددانشگاهی ناشی از انعطاف پذیری در پاسخگویی به نیازهای جامعه است
سازوکار ارائه خدمات موکب داران در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) تشریح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 13:502024-07-31پزشكي

انجام بیش از 15 هزار خدمات دندانپزشکی در بیجار


سنندج_مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار، از افزایش قابل توجه خدمات دندانپزشکی در این شهرستان خبر داد و گفت: 13 هعزار و 585 خدمات دندانپزشکی در این شهرستان انجام شده است.

- سارا اهوان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در خصوص خدمات دندانپزشکی شهرستان بیجار اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا خرداد ماه 1403 در سیمای سلامت شهرستان بیجار 13 هزار و 585 خدمت دندانپزشکی انجام شده است.

وی افزود: این خدمات شامل 2 هزار و 885 مورد فلوراید تراپی برای شهر و روستا، 194 مورد فیشورسیلانت، 88 مورد جرم گیری، 9 هزار و 980 مورد کشیدن دندان، 55 مورد پالپوتومی و 383 مورد ترمیم دندان در شهرستان بیجار بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار با اشاره به این آمارها، افزود: این دستاورد قابل توجه، نتیجه تلاش های شبانه روزی همکاران ما در حوزه دندانپزشکی و همچنین همکاری مردم در مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت است.

وی بیان کرد: همچنین افزایش تعداد خدمات دندانپزشکی، نشان از بهبود دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و ارتقای سطح سلامت دهان و دندان در شهرستان بیجار دارد.

اهوان بر اهمیت پیشگیری از بیماری های دهان و دندان تاکید کرد و گفت: با انجام اقداماتی همچون فلوراید تراپی و ترمیم به موقع دندان ها، می توان از بروز بسیاری از مشکلات دهان و دندان جلوگیری کرد.


برچسب ها: خدمات دندانپزشکی - دندانپزشکی - شهرستان - مدیر شبکه بهداشت و درمان - دندان - شبکه بهداشت و درمان - مدیر شبکه بهداشت
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 15 هزار خدمات دندانپزشکی در بیجار

انجام بیش از 15 هزار خدمات دندانپزشکی در بیجار