مطالب مرتبط:
آب انبار قاجاری هشت پخ لارستان ثبت ملی شد
کارشناس حسابداری انبار
آب انبار تاریخی لار، ملی شد
کشف بیش از 19 هزار لیتر سوخت قاچاق در بطری نوشابه
کشف حیرت انگیز گنجینه طلا و 2 قربانی در فوران آتشفشان یک شهر باستانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 12:052024-08-15حوادث

کشف انبار دپوی 3 تن گردو در بیرجند


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی از کشف انبار مواد خوراکی به مقدار 3 تن گردوی دپو شده به ارزش 7 میلیارد ریال در شهرستان بیرجند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ یدالله دهقان صبح پنجشنبه در گفتگو خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو مواد خوراکی در یکی از انبارهای سطح شهرستان بیرجند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع با هماهنگی مقام قضایی محل شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند که در بازرسی از این مکان مقدار 3 تن گردوی دپو شده به ارزش 7 میلیارد ریال کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

وی خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا خصوصاً اقلام معیشت محور از اولویت های پلیس بوده و با جدیت با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان برابر قانون برخورد خواهد شد.


برچسب ها: رییس پلیس امنیت اقتصادی - پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت - امنیت اقتصادی - خراسان جنوبی - مواد خوراکی - پلیس امنیت
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار دپوی 3 تن گردو در بیرجند

کشف انبار دپوی 3 تن گردو در بیرجند