ثبت بیش از 1360 تماس مزاحم با آتش نشانی گرگانطی یک ماه گذشته 1363 تماس مزاحم در سامانه 125 به ثبت رسیده است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی الرضا صفری صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در طی تیرماه سال جاری 6 هزار و 500 تماس با مرکز فوریت های آتش نشانی شهرداری گرگان به ثبت رسیده است. وی افزود: طی این مدت تعداد 1363 مورد ایجاد مزاحمت، 2490 مورد تماس اشتباهی، 1241 مورد تماس در زمینه مشاوره ایمنی و یک هزار مورد تماس متفرقه بوده است. صفری بیان کرد: متأسفانه اکثر تماس های مزاحمی با سامانه 125 به دلیل دسترسی کودکان و شماره گیری این اعداد بر روی تلفن بوده و گاهاً نوجوانان اوقات فراغت خود را با تماس با شماره 125 سپری می کنند و خود علتی بر تکرار مزاحمت ها است. وی در خصوص آمار بالای تماس های اشتباهی هم اظهار کرد: تماس با سامانه 125 در زمان قطع برق و آب برای باخبر شدن از علت قطع برق و آب و زمان اتصال مجدد و یا اطلاع از شماره اداره برق، آب و غیره از اصلی ترین علت بالا رفتن آمار تماس های اشتباهی است. رییس سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: مشاوره ایمنی و آموزش نکات ایمنی 1241 مورد به صورت تلفنی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی انجام شده است. برچسب ها: تماس - آتش نشانی - رییس سازمان آتش نشانی - گفت وگو با خبرنگاران - سامانه - مورد - سازمان آتش نشانی |
آخرین اخبار سرویس: |