مطالب مرتبط:
گسترده شدن چرخه خدمت رسانی شهرداری اصفهان در کربلا
تردد 130 هزار زائر طی امروز از مرز مهران
تمدید وکالتی کردن حساب و بهره مندی از 130 میلیون تومان اعتبار
ماموران پست پیامک ابلاغیه و واریز وجه ارسال نمی کنند
ارسال نسخه بازبینی فیلم ها تا 31 مرداد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 23:002024-08-17حوادث

ارسال 130 هزار لیتر آب از اصفهان به کربلا


رییس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: در 24 ساعت گذشته با دو دستگاه تانکر و خودروی آتش نشانی 130 هزار لیتر آب به موکب های کربلا رسیده است.

 سیدمهدی عسگری افزود: 13 دستگاه کامیون مستقر در شهر کربلا نیز در این مدت اقدام به جمع آوری نخاله و پسماند های شهر با 35 سرویس کرده اند و 150 هزار متر مربع از شهر کربلا هم با 4 دستگاه خودرو مکانیزه جارو شده است.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته جمع آوری پسماند های موکب های محدوده تعیین شده شهر کربلا به میزان 80 تن به همت 8 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با تلاش خادمان ستاد اربعین شهرداری اصفهان اجرا شده است.

عسگری افزود:آموزش موکب داران ایرانی و عراقی در رابطه با زمان بیرون گذاشتن پسماند ها برای بارگیری، توزیع کیسه زباله به میزان 250 کیلوگرم و توزیع 100 لیتر مواد شوینده بین موکب ها نیز اجرا شده است، همچنین 17 سطل زباله به موکب های فعال در این شهر توزیع شده است.

وی با بیان اینکه توزیع یخ بین موکب ها به چرخه خدمت رسانی شهرداری اصفهان اضافه شده است، ادامه داد: در این مدت 600 قالب یخ با همکاری گروه جهادی شهید کمالی توزیع شده است.

رییس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: در 24 ساعت گذشته نظافت، رفت وروب، شست وشوی مکانیزه و آب پاشی خیابان های روضتین، شهدا، قزوینی، حی الحسین، تعلیب، میثم تمار، حمزه الزعیر، احمد وائلی و منطقه بو


برچسب ها: اربعین شهرداری - شهرداری اصفهان - موکب ها - شهر کربلا - کربلا - دستگاه - ستاد اربعین
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 130 هزار لیتر آب از اصفهان به کربلا

ارسال 130 هزار لیتر آب از اصفهان به کربلا