مطالب مرتبط:
حقیقت تنفیذ؛ فرایندی حقوقی و شرعی
یادداشت|حقیقت تنفیذ؛ فرایندی حقوقی و شرعی
حقیقت تنفیذ؛ فرایندی حقوقی و شرعی
حقیقت تنفیذ، فرایندی حقوقی و شرعی
حقیقت تنفیذ؛ فرایندی حقوقی و شرعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 17:552024-07-25سياسي

حقیقت تنفیذ؛ فرایندی حقوقی و شرعی


عضو حقوقدان شورای نگهبان در یادداشتی به بررسی جایگاه و مفهوم «تنفیذ» پرداخت و نوشت: مراسم تنفیذ، یک امر تشریفاتی، تبلیغاتی یا سیاسی نیست، افتتاح یک مراسم نیست.

- عضو حقوقدان شورای نگهبان در یادداشتی به بررسی جایگاه و مفهوم تنفیذ پرداخت و نوشت: مراسم تنفیذ، یک امر تشریفاتی، تبلیغاتی یا سیاسی نیست، افتتاح یک مراسم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خیرالله پروین، عضو حقوقدان شورای نگهبان در یادداشتی به بررسی جایگاه و مفهوم تنفیذ پرداخت و نوشت: مراسم تنفیذ، یک امر تشریفاتی، تبلیغاتی یا سیاسی نیست، افتتاح یک مراسم نیست.

بند نهم اصل صد و دهم قانون اساسی که مربوط به وظایف و اختیارات رهبری است، از امضای حکم ریاست جمهوری پس از انتخابات مردم توسط رهبری سخن می گوید که در واقع از مفهوم رسمیت بخشیدن و نافذ کردن حکم ریاست جمهوری به کلمه تنفیذ یاد می شود.

رسانه KHAMENEI.

IR در آستانه برگزاری مراسم تنفیذ نهمین رییس جمهور نظام جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی به قلم دکتر خیرالله پروین، استاد دانشکده حقوق دانشگاه تهران و عضو حقوقدان شورای نگهبان به بررسی جایگاه و مفهوم تنفیذ پرداخته است.

متن این یادداشت به این شرح است: مراسم تنفیذ، یک امر تشریفاتی، تبلیغاتی یا سیاسی نیست، افتتاح یک مراسم نیست، حقیقت تنفیذ، چیزی فراتر از برداشت های ظاهری از ا


برچسب ها: عضو حقوقدان شورای نگهبان - حقوقدان شورای نگهبان - مراسم تنفیذ - مراسم - شورای نگهبان - تبلیغاتی - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

حقیقت تنفیذ؛ فرایندی حقوقی و شرعی

حقیقت تنفیذ؛ فرایندی حقوقی و شرعی