مطالب مرتبط:
نمایش جدیدترین خودرو های برقی کرمان موتور در نمایشگاه بین المللی تهران +فیلم
ادغام داده های اقتصادی و اقلیمی، طرح سیاست های اقلیمی را تسهیل می کند/ گزارش صندوق بین المللی پول برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای
پزشکیان باری بر دوش اسراییل خواهد بود؛ تیم او می تواند اقناع جهان برای پیوستن به کارزار ضد ایران و اجتناب از پیشبرد دیپلماسی با تهران را دشوارتر سازد / پیروزی سعید جلیلی می توانست به اسراییل برای متقاعد کردن جامعه بین المللی جهت ایجاد فشار های بیشتر به ایران کمک کند
نمایش جدیدترین خودروهای برقی کرمان موتور در نمایشگاه بین المللی تهران +فیلم
فیلم| نمایش جدیدترین خودرو های برقی کرمان موتور در نمایشگاه بین المللی تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 16:152024-07-22سياسي

بازخورد گزارش تهران تایمز در سالروز«آمیا» در رسانه های بین المللی


مقاله «تهران تایمز» در سی اُمین سالروز انفجار «آمیا» در آرژانتین، واکنش های زیادی را در محافل سیاسی و رسانه ای این کشور به همراه داشت.

- بازخورد گزارش تهران تایمز در سالروز آمیا در رسانه های بین المللی مقاله تهران تایمز در سی اُمین سالروز انفجار آمیا در آرژانتین، واکنش های زیادی را در محافل سیاسی و رسانه ای این کشور به همراه داشت.

گروه بین الملل : در سی اُمین سالروز انفجار آمیا با انتشار مقاله ای در تهران تایمز، به آرژانتین هشدار داده شد که ایران سیاست های خصمانه بوئنوس آیرس را بی پاسخ نمی گذارد.

این مقاله با واکنش بسیار زیاد رسانه های این کشور مواجه شده است.

این پرونده مربوط به حادثه مرکز یهودیان آرژانتین (آمیا) است که در سال 1994 در یک بمب گذاری منفجر شد و طی آن 86 نفر کشته شدند.

علی رغم آنکه جمهوری اسلامی ایران بارها انفجار آمیا در بوئنوس آیرس را محکوم کرده است، عالی ترین دادگاه کیفری آرژانتین 11 آوریل (23 فروردین 1403) بار دیگر ادعاهای واهی خود را درباره نقش آفرینی ایران در این حادثه تکرار کرد.

در این حکم، دادگاه تجدیدنظر آرژانتین مدعی شده است که ایران و حزب الله لبنان، این حمله را با یک وَن مملو از مواد منفجره که باعث کشته شدن 85 و زخمی شدن 300 نفر دیگر از شهروندان یهودی تبار آرژانتین شد، انجام داده اند.


برچسب ها: تهران تایمز - آرژانتین - سالروز - تهران - تایمز - رسانه - انفجار
آخرین اخبار سرویس:

بازخورد گزارش تهران تایمز در سالروز«آمیا» در رسانه های بین المللی

بازخورد گزارش تهران تایمز در سالروز«آمیا» در رسانه های بین المللی