مطالب مرتبط:
اعلام شرایط سفر اربعین برای اتباع خارجی مقیم ایران
خبر مهم برای اتباع خارجی/ آیا افغانستانی های دارای کارت اقامت می توانند بیمه شوند؟
کتاب «مدیریت معنوی سفر اربعین» منتشر شد
تقویت زیرساخت های اقامه نماز و خدمات سفر برای زائرین اربعین در سیستان و بلوچستان
تصاویر/ افتتاح قرارگاه اربعین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مرز خسروی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 12:552024-08-06اجتماعي

اعلام شرایط سفر اربعین برای اتباع خارجی مقیم ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ امید نودهی رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: در هیچ کدام از مرز های جمهوری اسلامی ایران برای اتباع مقیم افغانستانی که دارای کارت آمایش، - رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا شرایط سفر زیارتی اربعین برای اتباع خارجی مقیم در جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ امید نودهی رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: در هیچ کدام از مرز های جمهوری اسلامی ایران برای اتباع مقیم افغانستانی که دارای کارت آمایش، برگ سرشماری و طرح خانواری می باشند سند خادم (سند مسافرتی) صادر نخواهد شد.

وی افزود: در نتیجه افراد مذکور صرفاً در استان های محل سکونت و از طریق مراجعه به دفاتر کفالت حقیقی و مجازی قادر به ثبت درخواست سند خادم جهت سفر زیارتی اربعین به مقصد کشور عراق خواهند بود.

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا ادامه داد: مأموران انتظامی موظف به جلوگیری از تردد بدون سند خادم به استان های مرزی خوزستان، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان غربی و کردستان هستند.

سرهنگ نودهی بیان داشت: سایر اتباع خارجی که دارای گذرنامه کشور متبوع خود هستند و همچنین اقامت قانونی جمهوری اسلامی ایران را دارا باشند می توانند با اخذ روادید از سفارت کشور عراق و مراجعه به ادارات مهاجرت و گذرن


برچسب ها: پلیس مهاجرت و گذرنامه - مهاجرت و گذرنامه - جمهوری اسلامی ایران - پلیس مهاجرت - جمهوری اسلامی - رییس پلیس - گذرنامه
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط سفر اربعین برای اتباع خارجی مقیم ایران

اعلام شرایط سفر اربعین برای اتباع خارجی مقیم ایران