مطالب مرتبط:
25 میلیارد ریال جریمه فرجام قاچاق سیگار در بافت
کشف، ضبط و معدوم 2 تن گوشت منجمد غیر بهداشتی در پیرانشهر
51 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی به استان بوشهر ابلاغ شد
یک هزار و 250 میلیارد ریال وام مشاغل خانگی در لرستان پرداخت شد
هزار و 100 میلیارد ریال برای برق مسکن خراسان رضوی اختصاص یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 12:352024-08-19اقتصادي

کشف 80 میلیارد ریال لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در سمنان


فرمانده انتظامی استان از کشف دو انبار دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و منقضی شده به ارزش 80 میلیارد ریال و پلمب یک مغازه توزیع آنها در سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان از کشف دو انبار دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و منقضی شده به ارزش 80 میلیارد ریال و پلمب یک مغازه توزیع آنها در سمنان خبر داد.

سردار جلیل موقوفه یی 29 مردادماه اظهار کرد: ماموران امنیت اقتصادی استان در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز با رصد اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه از دپوی محموله ای از لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و منقضی شده در دو انبار غیر رسمی شهر سمنان مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با سازمان تعزیرات حکومتی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و معاونت غذا و دارو به محل اعزام و این انبارها را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در این عملیات 2250 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مختلف که فاقد هرگونه مدارک و اسناد معتبر گمرکی بودند و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

سردار موقوفه یی ارزش تقریبی محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان مربوطه 80 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در نهایت کالاهای کشف شده توقیف و یک نفر متهم در این ر


برچسب ها: لوازم آرایشی و بهداشتی - آرایشی و بهداشتی - لوازم آرایشی - فرمانده انتظامی استان - بهداشت - فرمانده انتظامی - بهداشتی
آخرین اخبار سرویس:

کشف 80 میلیارد ریال لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در سمنان

کشف 80 میلیارد ریال لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در سمنان