مطالب مرتبط:
فعالان فرهنگی و رسانه در سرعین تجلیل شدند
فیلم| مدیر دفاتر نظام مهندسی ساختمان یزد: فعالان رسانه، وظیفه سنگینی دارند
نقش مهم اهالی خبر و رسانه در جهاد تبیین
امام جمعه کرمان: گاه خبر یک رسانه دولت را پشت یک جریان بسیج می کند
خبر خوش برای سهام عدالتی ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 18:352024-08-07ورزشي

روزی به نام خبر و فعالان رسانه


به مناسبت روز خبرنگار امروز نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی مهمان خبرگزاری صدا و سیما بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ حجت الاسلام روانبخش با اشاره به اینکه خبرنگاری جزو مشاغل بسیار سخت است گفت: سرعت و دقت در شغل خبرنگاری از مهم ترین اصول این شغل است.

 محمد منان رییسی هم با اشاره به مشکل ریزگرد ها در قم گفت: چند جلسه در قم برگزار شده و بازدید میدانی صورت گرفته است و با رایزنی با نمایندگان مجلس پیگیر این هستیم تا اعتبار قابل توجهی را از دولت دریافت کنیم تا بتوانیم مسائل ریزگرد ها را در زمان بندی 5 ساله حل کنیم.

 وی افزود: موضوع دوم که در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته کمربندی شهید سلیمانی است که بودجه قابل توجهی برای آن تصویب شده، اما هنوز تخصیص داده نشده است.

 حسینی معاون امور فرهنگی اجتماعی و زیارتی استانداری، میره ای مدیر کل بهزیستی، میرخلف دبیر شورای هماهنگ بانک های استان، توکلیان مدیر کل کتابخانه های عمومی، سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان و رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش از جمله مسئولانی بودند که با حضور در خبرگزاری صدا و سیما از تلاش های فعالان عرصه خبر تقدیر کردندهفدهم مرداد به مناسبت شهادت محمود صارمی خبرنگار ایران در مزارشریف افغانستان به نام روز خبرنگار نامگذار


برچسب ها: خبرگزاری صدا و سیما - مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - خبرنگار - برگزار - صدا و سیما - نمایندگان
آخرین اخبار سرویس:

روزی به نام خبر و فعالان رسانه

روزی به نام خبر و فعالان رسانه