مطالب مرتبط:
ممنوعیت فروش بلیت های چارتری و گروهی در ایام اربعین
ممنوعیت فروش بلیت های چارتری در ایام اربعین
ممنوعیت فروش بلیت های چارتری در ایام اربعین/مسدودسازی سایت های متخلف
آغاز فروش بلیت پرواز فوق العاده اربعین از امروز
فروش بلیت پرواز فوق العاده اربعین از امروز آغاز می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 09:002024-08-17سياسي

ممنوعیت فروش بلیت های چارتری در ایام اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه خادمان زوار ابا عبدالله (ع) با محوریت بررسی قیمت فروش بلیت هواپیما در ایام اربعین با حضور علی صالحی دادستان تهران، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه خادمان زوار ابا عبدالله (ع) با محوریت بررسی قیمت فروش بلیت هواپیما در ایام اربعین با حضور علی صالحی دادستان تهران، برگزار شد.

دادستان تهران در این جلسه اظهار داشت: برگزاری این جلسه در راستای عمل به انجام وظیفه خادمین ابا عبدالله (ع) در دادستانی تهران و هماهنگ نمودن اقدامات دستگاه های اجرایی و نظارتی و ارتقای خدمت رسانی به زوار صورت می گیرد.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین و افزایش تقاضای سفر های هوایی، دادستانی تهران در راستای صیانت از حقوق عامه و نظارت بر نرخ مصوب فروش بلیت هواپیما در ایام اربعین، نسبت به تشکیل جلسات با مسئولان مربوطه و همچنین بازدید و نظارت های میدانی مستمر از فرودگاه های تهران، نموده است.

دادستان تهران گفت: در این بازه زمانی، تقاضای زائرین از طریق سفر های هوایی افزایش یافته که این عامل باعث شده، قیمت در برخی سایت ها و عمدتاً فاقد مجوز، بالاتر از نرخ مصوب عرضه شود که با نظارت کامل بر این سایت ها و همچنین از طریق رصد فضای مجازی مراکز عرضه غیرمجاز شناسایی و فوراً نسبت به مسدودسازی آ


برچسب ها: دادستان - بلیت هواپیما - فروش بلیت - اربعین - دادستانی تهران - تهران - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت فروش بلیت های چارتری در ایام اربعین

ممنوعیت فروش بلیت های چارتری در ایام اربعین