مطالب مرتبط:
صدور هشدار زرد هواشناسی در کاشان
صدور هشدار زرد هواشناسی
هشدار سطح زرد هواشناسی در پی نفوذ موج گرما به زنجان
هشدار زرد هواشناسی در صدر پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 09:352024-08-05اجتماعي

دشت کاشان در شرایط هشدار زرد هواشناسی


تفسیر نقشه های هواشناسی نشان می دهد که مناطق مختلف دشت کاشان از صبح روز دوشنبه تا پایان هفته جاری در شرایط هشدار زرد هواشناسی قرار دارد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: تفسیر نقشه های هواشناسی نشان می دهد که مناطق مختلف دشت کاشان از صبح روز دوشنبه تا پایان هفته جاری در شرایط هشدار زرد هواشناسی قرار دارد.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اثر این مخاطره، تداوم توده هوای گرم، افزایش نسبی دما تا پنج درجه سلسیوس نسبت به نرمال، افزایش غلظت آلاینده به واسطه افزایش ازن سطح زمین و کاهش شعاع دید ناشی از وزش باد و گرد و خاک خواهد بود.

وی افزود: افزایش نسبی میانگین دما و افزایش نسبی اشعه مضر خورشید خطر گرمازدگی به ویژه برای گروه های حساس و کودکان و سالمندان را به همراه دارد و سفارش می شود که در ساعت های میانی روز در منزل بمانید و از ترددهای غیرضروری خودداری کنید.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تصریح کرد: افزایش دما، منجر به افزایش مصرف برق و آب می شود بنابراین سفارش می شود که در مصرف حامل های انرژی آب و برق، حقوق دیگر شهروندان را مراعات کنیم.

وی تأکید کرد: منطقه اثر این سامانه شامل همه دشت کاشان به ویژه مناطق دشتی و گرمسیری می شود و با توجه به احتمال آتش سوزی در مراتع و نواحی جنگلی به علت گرمای هوا و همراهی با وز


برچسب ها: هواشناسی - نقشه های هواشناسی - افزایش - دشت کاشان - کاشان - پایان هفته - هشدار
آخرین اخبار سرویس:

دشت کاشان در شرایط هشدار زرد هواشناسی

دشت کاشان در شرایط هشدار زرد هواشناسی