مطالب مرتبط:
مذاکرات محمود عباس با پوتین در مسکو درباره خاورمیانه و فاجعه غزه
بررسی سناریوهای پاسخ مقاومت به اقدامات تروریستی اسراییل/ آیا معادلات قدرت در منطقه تغییر می کند؟
کرملین: پوتین و عباس درباره بحران خاورمیانه گفت و گو می کنند
بررسی ترکیب پرسپولیس در لیگ برتر بیست و چهارم
برنامه های 3 وزیر پیشنهادی در کمیسیون عمران بررسی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 14:502024-08-13بين الملل

دیدار محمود عباس و پوتین و بررسی تحولات منطقه


رییس جمهور روسیه در دیدار با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در مسکو تاکید کرد که کشورش تحولات منطقه را به رغم درگیر بودن با جنگ اوکراین رصد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در دیدار با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت رخدادهای غرب آسیا، به رغم در جریان بودن جنگ اوکراین، از چشم روسیه دور نمی ماند.

خبرگزاری ریانووستی با انتشار این مطلب گزارش داد که پوتین به محمود عباس گفت: همه می دانند که در حال حاضر، متاسفانه، روسیه باید از منافع خود و با سلاحی در دست از مردم خود دفاع کند، اما آنچه در خاورمیانه و در فلسطین رخ می دهد، مسلما، از چشم روسیه دور نمی ماند.

اظهارات پوتین درباره تحولات منطقه در حالی مطرح شده است که حملات رژیم صهیونیستی در غزه با هدف نابودی حماس نزدیک به 40 هزار شهید فلسطینی بر جای گذاشته و جمعیت میلیونی آوارگان این شهر به دلیل کمبود شدید مواد غذایی، آب سالم، دارو و تجهیزات پزشکی با بحرانی انسانی مواجه است.

دیدار محمود عباس و پوتین طبق واکنش های بین المللی و تحلیل ها درباره تاثیر 2 اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در ترور و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رییس پیشین دفتر سیاسی حماس در تهران و فؤاد شکر یکی از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان در بیروت، این موضوع روند مذاکرات آتش بس و ت


برچسب ها: تشکیلات خودگردان فلسطین - رییس تشکیلات خودگردان - تحولات منطقه - تشکیلات خودگردان - رییس جمهور روسیه - محمود عباس - روسیه
آخرین اخبار سرویس:

دیدار محمود عباس و پوتین و بررسی تحولات منطقه

دیدار محمود عباس و پوتین و بررسی تحولات منطقه