مطالب مرتبط:
فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی کیست؟
فرزانه صادق مالواجرد کیست؟ /یک زن در میان کاندیداهای سکانداری وزارت راه و شهرسازی
فرزانه صادق مالواجرد کیست؟ /یک زن در میان کاندیداهای سکانداری وزارت راه و شهرسازی
وعده صادق؛ پیش بینی دقیق رنگرز از نتایج فرنگی کاران در پاریس
کمک داور ویدئویی در راه اراک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 11:552024-08-08سياسي

وعده صادق دیگری در راه خواهد بود


نایب رییس شورای عالی استان ها گفت: وعده صادق دیگری در راه است و تا جایی پیش خواهیم رفت که اثرات رژیم غاصب اسراییل از منطقه زدوده شود و قطعاً این اتفاق رخ خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، موسی الرضا حاجی بگلو نایب رییس شورای عالی استان ها در نشست هم اندیشی اعضای این شورا با شهرام دبیری معاون پارلمانی رییس جمهور و رییس سابق رییس شورای عالی استان ها با اشاره به اتفاقات رخ داده در منطقه، گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب و ظالم است که هر زمان قدرت داشته به دیگران آسیب زده است.

در جنگ غزه نیز دیدیم که بدترین جنایت ها را کرد و با قدرت رسانه ای که داشت خود را مظلوم جلوه داد و نیروی مقاومت حماس را ظالم.

در صورتی که می دانیم چه جنایت هایی به مردم مظلوم غزه تحمیل کرد.

وی شهادت رهبر مقاومت فلسطین شهید اسماعیل هنیه را تسلیت گفت و اظهار داشت: ترور این شهید والامقام در خاک ایران نشان می دهد رژیم صهیونیستی توان تقابل رودررو با نظام جمهوری اسلامی را ندارد و رو به ترور آورده است و این البته محدود به اکنون نیست سال هاست به این شکل عمل کرده است و می کند.

رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، عقب نشینی نخواهیم کرد و وعده صادق دیگری در راه خواهد بود.


برچسب ها: رییس شورای عالی استان ها - شورای عالی استان ها - شورای عالی استان - عالی استان ها - شورای عالی - رژیم صهیونیستی - معاون پارلمانی رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

وعده صادق دیگری در راه خواهد بود

وعده صادق دیگری در راه خواهد بود