مطالب مرتبط:
پیش بینی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید برای برخی استان های کشور
پیش بینی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید برای برخی استان های کشور
وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در اصفهان
پیش بینی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید برای برخی استان ها
پیش بینی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید برای برخی استان های کشور (12 مرداد 1403)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1403 ساعت 11:402024-08-02بين الملل

تداوم تلاطم دریا در محدوده تنگه هرمز با وزش باد های جنوب غربی


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز بعدازظهر، افزایش باد های جنوب غربی در تنگه هرمز پیش بینی و دریا متلاطم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش ، مرضیه سی سی پور با اشاره به ناپایداری جوی و دریایی در استان، گفت: امروز وزش باد های جنوب شرقی در محدوده دریای عمان پیش بینی و توصیه می شود شناور های سبک و صیادی، بعدازظهر در تنگه هرمز از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

او افزود: از ساعات پایانی شب بر شدت وزش باد های جنوب شرقی در دریای عمان و شرق تنگه هرمز افزوده خواهد شد و تا دوشنبه پانزدهم مرداد تداوم خواهند داشت.

سی سی پور گفت: توصیه می شود شناور های سبک، صیادی و تفریحی از تردد بویژه در شرق تنگه هرمز و دریای عمان در این مدت خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناور ها در نظر گرفته شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان بویژه شهرستان حاجی آباد و بشاگرد، ارتفاعات غربی و برخی ارتفاعات مرکزی، رشد ابر همراه با رگبار باران و رعد و برق، افزایش لحظه ای سرعت باد و سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی می شود و توصیه می شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه های فصلی خودداری شود.


برچسب ها: اداره کل هواشناسی هرمزگان - کارشناس اداره کل هواشناسی - تنگه هرمز - اداره کل هواشناسی - هواشناسی هرمزگان - دریای عمان - هرمز
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تلاطم دریا در محدوده تنگه هرمز با وزش باد های جنوب غربی

تداوم تلاطم دریا در محدوده تنگه هرمز با وزش باد های جنوب غربی