مطالب مرتبط:
اضافه کاری پرستاران از این پس  به صورت اجباری نخواهد بود
اضافه کاری پرستاران از این پس به صورت اجباری نخواهد بود
شعار پرستاران معترض در اعتراض به فشار کاری
وضعیت پاکبان ها در تهران/ بابت اضافه کاری، هیچ پولی نمی دهند/ تعطیلی و مرخصی نداریم/ نمی توانیم به وضعیت شغلی مان اعتراض کنیم
انتخاب نام خانوادگی برای همه ایرانیان اجباری شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 15:102024-08-20سياسي

اضافه کاری پرستاران از این پس به صورت اجباری نخواهد بود


از این پس اضافه کاری پرستاران به صورت اجباری نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود شبستری در پیامی ویدئویی با بیان اینکه از این پس اضافه کاری پرستاران به صورت اجباری نخواهد بود اظهار کرد: برای جبران کمبود پرستار و کاهش میزان اضافه کاری پرستاران، مجوز جذب حدود 3000 پرستار دریافت شده است که با تغییر دولت کمی به تعویق افتاده است اما به طور حتم در حال پیگیری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اقدامات انجام شده در حوزه پرستاری را عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی شورای پرستاری با حضور نمایندگان گروه های پرستاری تشکیل و هر 10 روز یک بار نسبت به برگزاری نشست و پیگیری مباحث مالی و رفاهی این گروه اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: بر اساس این تصمیم که در نشست با فرماندار و جمعی از مسؤولان نظارتی اتخاذ شد، از هر بیمارستان سه پرستار به عنوان نمایندگان منتخب گروه های پرستاری در شورا شرکت خواهند داشت و زیر نظر معاونت توسعه دانشگاه موارد مرتبط پیگیری می شود.

شبستری اظهار کرد: برای جبران کمبود پرستار و کاهش میزان اضافه کاری پرستاران، مجوز جذب حدود 3000 پرستار دریافت شده است که با تغییر دولت کمی به تعویق افتاده است اما به طور حتم در حال پیگیری است.


برچسب ها: پرستار - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی مشهد - اضافه کاری - دانشگاه علوم پزشکی - پرستاران - علوم پزشکی مشهد
آخرین اخبار سرویس:

اضافه کاری پرستاران از این پس به صورت اجباری نخواهد بود

اضافه کاری پرستاران از این پس به صورت اجباری نخواهد بود