مطالب مرتبط:
افتتاح چمن مصنوعی مجموعه ورزشی 15 خرداد مشهد
افتتاح چمن مصنوعی مجموعه ورزشی 15 خرداد مشهد
50 طرح برای افتتاح در هفته دولت در میبد یزد آماده بهره برداری است
29 پروژه گاز رسانی در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد
آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی اردبیل هفته دولت امسال بهره برداری می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 18:502024-08-20اجتماعي

افتتاح و بهره برداری از 15 زمین چمن مصنوعی تا پایان تابستان امسال


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از افتتاح و بهره برداری از 15 زمین چمن مصنوعی تا پایان تابستان 1403 در قالب پروژه مهر و طرح سردار شهید سلیمانی خبر داد.

- همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از افتتاح و بهره برداری از 15 زمین چمن مصنوعی تا پایان تابستان 1403 در قالب پروژه مهر و طرح سردار شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر نامگذاری سال به نام جهش تولید و مشارکت مردم طرح سردار شهید سلیمانی که یکی از طرح های مهم و ماندگار وزارت آموزش و پرورش است و بر اساس راهکارهای سند تحول بنیادین که مبنای سیاست ها و راهبردهای وزارت آموزش و پرورش است از اواسط سال 1401 در دستور کار قرار گرفت.

شیدایی افزود: فضا و تجهیزات ورزشی از عوامل مؤثر تعلیم و تربیت به شمار رفته و زمینه تحقق اهداف سایر زیر نظام ها به خصوص زیر نظام برنامه درسی را فراهم می آورد.

وی ادامه داد: کیفیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت از طریق زیرساخت ها و فضاهای ورزشی آموزش و پرورش ایجاد می شود و باید همه امکانات از جمله نمازخانه، کتابخانه، فضای ورزشی و سایر امکانات در مدارس فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه فضای ورزشی نقش مؤثری در ارتقا سلامت جسمی و روانی و نشاط و سرزندگی دانش آموز و اولیا ایفا می کند، اظهار کرد: با عنایت به اینکه تأمین و بسط عدالت در بهره مندی ا


برچسب ها: سردار شهید سلیمانی - آموزش و پرورش - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - وزارت آموزش و پرورش - شهید سلیمانی - بهره برداری
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری از 15 زمین چمن مصنوعی تا پایان تابستان امسال

افتتاح و بهره برداری از 15 زمین چمن مصنوعی تا پایان تابستان امسال