مطالب مرتبط:
ثبت نام 19 هزار کلاس اولی در مدارس استان همدان
افزایش 10 درصدی تردد در جاده های استان همدان
افزایش 100 درصدی کشت کلزا در استان همدان
تشریح ویژه برنامه های هفته ملی مهارت در استان
تجمع بازنشستگان مخابرات در استان های مختلف
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 09:102024-07-30اجتماعي

نام نویسی 19 هزار کلاس اولی در استان همدان


؛ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان پیش بینی کرد: در سال تحصیلی پیش رو 31 هزار دانش آموز در استان همدان وارد پایه اول ابتدایی شوند.

مهدی عابدینی نیا از والدین خواست، پس از تکمیل مراحل سنجش سلامت دانش آموزان و دریافت مدارک لازم ابتدا به سایت ثبت نام مدارس با نام پاد مراجعه و مدارک ثبت نام را در این سامانه بارگذاری گنند و سپس مراحل ثبت نام حضوری را در مدرسه مورد نظر طی کنند.

او همچنین با تاکید بر اینکه اولیای دانش آموزان کلاس اولی، ثبت نام را به روز های پایانی زمان تعیین شده موکول نکنند، افزود: برای ثبت نام دیگر مقاطع تحصیلی نیاز به حضور دانش آموزان و والدین در مدارس نیست و نام نویسی به صورت پیش فرض در مدارس انجام خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی استان همدان گفت: 22 پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی در شهرستان ها و مناطق تابعه استان برای اجرای برنامه سنجش اختصاص پیدا کرده است که در آنها تا پایان مرداد سنجش سلامت کلاس اولی ها انجام می شود.

مهدی عابدینی نیا، هدف از اجرای برنامه سنجش را شناسایی به موقع مشکلات نوآموزان و تهیه بانک اطلاعات جامع از نارسایی ها و نقاط ممتاز در ابعاد مختلف جسمانی، ذهنی، عاطفی و اجتماعی همه کودکان، در راستای مداخلات به هنگام آموزشی، توان بخشی برای انج


برچسب ها: استان همدان - معاون آموزش ابتدایی - دانش آموز - ثبت نام - دانش آموزان - استان - ابتدایی
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی 19 هزار کلاس اولی در استان همدان

نام نویسی 19 هزار کلاس اولی در استان همدان