مطالب مرتبط:
اهمیت تغذیه کودک با شیر مادر
برای سلامتی این بازیگر معروف دعا کنید!
خواص شگفت انگیز انجیر خشک برای سلامتی
راهکار های طب ایرانی برای حفظ سلامتی در پیاده روی اربعین
اینفوگرافی/خواص شگفت انگیز انجیر خشک برای سلامتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 08:102024-08-01پزشكي

شیر مادر؛ ضامن سلامتی کودکان


شیر مادر بهترین و کامل ترین غذا برای شیرخوار به شمار می رود، شیری که بهترین الگوی رشد و تکامل را برای کودکان فراهم می کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری شیر مادر بهترین و کامل ترین غذا برای شیرخوار به شمار می رود، شیری که بهترین الگوی رشد و تکامل را برای کودکان فراهم می کند.

یکی از بهترین و کامل ترین غذاها برای شیرخوار شیر مادر است که در 6 ماه ابتدایی تنها تغذیه برای تامین رشد، تکامل و سلامتی به شمار می رود.

شیر مادر بهترین الگوی رشد و تکامل برای کودکان به شمار می رود که با دارا بودن خواص ویژه جزو بهترین نوع شیر مصرفی نوزادان کمتر از 6 ماه شناخته می شود.

مهم ترین ویژگی شیر مادر تینا جعفری، یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی در چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت شیر مادر، اظهار کرد: مهم ترین ویژگی شیر مادر این است که ترکیبات آن براساس و باتوجه به نیاز نوزاد تغییر می کند.

وی افزود: مهم ترین ویژگی شیر مادر ترکیبات پروتیینی بسیار خوب است که این ترکیبات به جذب کلسیم بیشتر کمک می کنند، در حقیقت نوزادانی که از شیرخشک تغذیه می کنند به دلیل متفاوت بودن ترکیبات پروتیینی بسیار متفاوت با شیر مادر، جذب کلسیم آن نسبت به جذب کلسیم شیر مادر کمتر است و کفایت نمی کند.


برچسب ها: شیر مادر - بهترین - چهارمحال و بختیاری - مادر - کودکان - مهم ترین - شیرخوار
آخرین اخبار سرویس:

شیر مادر؛ ضامن سلامتی کودکان

شیر مادر؛ ضامن سلامتی کودکان