مطالب مرتبط:
مسجد بزرگترین پایگاه توحید و خدمت صادقانه به جامعه اسلامی است
مسجد بزرگترین پایگاه توحید و معرفت
یادی از عظمت دوران اسلامی شهر قدیم جیرفت در روز مسجد
مسجد طراز اسلامی
مسجد، مرکز تمدن سازی اسلامی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 09:002024-08-21سياسي

مسجد بزرگ ترین پایگاه توحید و خدمت صادقانه به جامعه اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسجد بزرگ ترین پایگاه توحید، معرفت ، علم، تعلیم و تربیت و خدمت صادقانه به جامعه اسلامی است.

- اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسجد بزرگ ترین پایگاه توحید، معرفت ، علم، تعلیم و تربیت و خدمت صادقانه به جامعه اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک به مناسبت روز جهانی مسجد، پیامی را صادر کردند.

در این پیام آمده است: بسمه تعالی قال الله العظیم: لَمَسْجِدٌ أُسِّسَ عَلَی التَّقْوَی مِنْ أَوَّلِ یَوْمٍ أَحَقُّ أَنْ تَقُومَ فِیهِ، فِیهِ رِجَالٌ یُحِبُّونَ أَنْ یَتَطَهَّرُوا وَاللَّهُ یُحِبُّ الْمُطَّهِّرِینَ مسجد بزرگترین پایگاه توحید، معرفت، علم حکمت، تعلیم و تربیت و خدمت صادقانه به جامعه اسلامی است.

بزرگداشت مساجد، بزرگداشت کانون های خیر و عبادت و اخلاق و معنویت است، بزرگداشت انسانیت و معنویت است و اکنون بشریت بیش از هر زمانی به اخلاق و معنویت و تعلیم و تربیت نیازمند است.

نایب رییس مجمع جهانی اهل البیت علیهم السلام در ادامه پیام آورده است: گرامیداشت و تعظیم مساجد به معنای تعظیم و تجلیل از مراکز عبادی و تربیتی و اهمیت و قداست این جایگاه های نورانی و با فضیلت، تکریم ارزش های الهی است.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - خدمت صادقانه - جامعه اسلامی - نماینده ولی فقیه - تعلیم و تربیت - استان مرکزی - بزرگ ترین
آخرین اخبار سرویس:

مسجد بزرگ ترین پایگاه توحید و خدمت صادقانه به جامعه اسلامی است

مسجد بزرگ ترین پایگاه توحید و خدمت صادقانه به جامعه اسلامی است