مطالب مرتبط:
پرداخت مطالبات پرستاران آغاز شد
پرداخت مطالبات پرستاران آغاز شد
پرداخت مطالبات پرستاران آغاز شد
دلایل عدم پرداخت مطالبات پرستاران اعلام شد/ ردپای سوءمدیریت ها
آغاز ثبت نام فروش فوری ایران خودرو با شرایط اقساطی بدون قرعه کشی | با 30 درصد پیش پرداخت صاحب سوگلی ایران خودرو شوید + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 15:052024-08-14اقتصادي

پرداخت مطالبات پرستاران آغاز شد


رییس کل دیوان محاسبات کشور پیش تر دستور بررسی وضعیت مطالبات پرستاران را صادر کرد.

- گروهی متشکل از حسابرسان ویژه دیوان محاسبات و هیات حسابرسی مربوطه روز دوشنبه برای بررسی سریع آخرین وضعیت پرداخت مطالبات پرستاران اقدام کردند و مقرر شد گزارشی از آخرین وضعیت پرداخت ها به هیات عمومی دیوان محاسبات ارائه شود.

  عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت نیز با بیان اینکه کل میزان مطالبات نیروهای پرستاری 8 همت(هزار میلیارد تومان) است، گفت: بخشی از این مطالبات پس از پیگیری های انجام شده به زودی پرداخت می شود.

  وی افزود: معوقات به نیروهای نظام سلامت 32 همت بوده که از این میزان حدود 8 همت مطالبه 210 هزار پرستار کل کشور است که با ورود سازمان برنامه و دیوان محاسبات کل کشور و پیگیری های انجام شده روند پرداخت مطالبات تسریع شده است.

  عبادی با بیان اینکه معوقات پرستاران در حوزه های اضافه کاری و کارانه است که درخواست به حقی بوده و کوتاهی ها از سوی ما مسئولان رخ داده است، گفت: سهم 5 درصدی رییس دانشگاه از مطالبات اختصاصی برای پرداخت معوقات کافی نبوده است.

  معاون وزیر بهداشت گفت: در برخی از دانشگاه های تهران میزان مطالبات تا پایان خردادماه تسویه شده ولی برخی از دانشگاه ها از فروردین ماه سال گذشته هنوز بدهی دارند و به طور کلی میانگین پرداخت مطال


برچسب ها: دیوان محاسبات - مطالبات پرستاران - پرداخت مطالبات پرستاران - پرستار - مطالبات - پرداخت مطالبات - پرستاران
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات پرستاران آغاز شد

پرداخت مطالبات پرستاران آغاز شد