مطالب مرتبط:
محمد مهاجری: افرادی میانه رهبر انقلاب و خاتمی را برهم زدند /انتخاب پزشکیان در فضای سیاسی فعلی یک نعمت و برکت است
هدیه ویژه دفتر رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان + عکس
هدیه دفتر رهبر معظم انقلاب به مسعود پزشکیان
هدیه دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب به پزشکیان
هدیه ویژه دفتر رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان +عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 11:102024-07-28سياسي

قدردانی پزشکیان از رهبر انقلاب


، مسعود پزشکیان در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، یاد معمار فقید انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی، رحمه الله علیه و شهیدان سرافراز ایران عزیز، به ویژه سرباز وطن، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و به روان پاک شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر و شهید خدمت، آیت الله رییسی و همه خدمتگزاران شهید نظام، درود فرستاد.

  پزشکیان اظهار داشت: سپاسگزار لطف و تدبیر رهبر انقلاب هستم که عرصه را بر مشارکت مؤثر ملت و رقابت معنادار تفکرات سیاست های متفاوت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گشودند.

  رییس جمهور تصریح کرد: همچنان خاک پای ملت بزرگوار و شریف ایران هستم که آگاهانه در این میدان پا نهادند و با رأی خود به تغییر، بار سنگینی را در شرایطی خطیر به عهده این حقیر نهادند.

آنان که به من یا نامزد های رقیب رأی دادند یا از سر دغدغه مندی و اعتراض وارد عرصه انتخاب نشدند، انتظار تحول را در پیش پای بنده نهادند.

  پزشکیان گفت: اکنون مقام معظم رهبری با تنفیذ رأی ملت و امضای حکم ریاست جمهوری، این بنده کوچک خدا را به طور رسمی، مکلف به انجام مسئولیتی بزرگ در قبال ملت ایران فرمودند.

منتخب ملت به موجب اصل 113 قانون اساسی از امروز رییس جمهور می شود و مسئولیت اجرای قانون اساسی و ریاست قوه مجریه به جز اموری که مستقیم به رهبری مربوط می شود


برچسب ها: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی - ریاست جمهوری - رهبر انقلاب - پزشکیان - انتخابات ریاست جمهوری - شهید - شهید حاج قاسم سلیمانی
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی پزشکیان از رهبر انقلاب

قدردانی پزشکیان از رهبر انقلاب