موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
حاشیه نشینی در سنندج یک معضل جدی است
حاشیه های آخرین حیاط دولت سیزدهم
حاشیه هایی پر رنگ تر از متن؛ یک سخنرانی بی محتوا و هزاران اعتراض
ساخت 4052 واحد مسکن ارزان قیمت در حاشیه شهر مشهد
اختصاص 17 هزار بلیت رایگان استخر به تشکل های حاشیه شهر مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 02:402024-07-25سياسي

وضعیت حاشیه نشینی در سنندج یک مشکل و معضل جدی است


سنندج_نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: وضعیت حاشیه نشینی در سنندج یک مشکل و معضل جدی است و بزرگترین منطقه حاشیه نیشین کل کشور به نام نایسر در این شهر قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در جمع شوراهای مراکز استان های کشور در سنندج اظهار کرد: کردستان دارای جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 880 هزار نفر در 10 شهرستان و یک هزار و 200 روستا است که یکی از استثنایی ترین استان های کشور به لحاظ بافت جمعیتی محسوب می شود.

وی افزود: 82 درصد از جمعیت استان را اهل سنت و 18 درصد اهل تشیع هستند که در این استان در عین وحدت در کنار هم زندگی می کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان به وجود 230 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و مرزی بودن استان و درگیری با دشمنان در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: جنگ تحمیلی برای کردستان تبعات بسیاری داشت و موجب شد این منطقه از روند اجرای برنامه های عمرانی و توسعه ای عقب ماند.

به گفته وی، اگر چه این استان دارای ظرفیت قابل توجهی در حوزه کشاورزی است، اما در غرب کردستان آب زیاد و با کمبود زمین کشاورزی مواجه هستیم از این رو مردم بیشتر به باغداری مشغول و در شرق استان زمین فراوان و کمبود آب داریم.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: در سال های اخیر خصوصاً در دولت رییس جمهور شهید نگاه ویژه ای به استان شد، شهید ری


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در کردستان - نماینده ولی فقیه - کردستان - استان های کشور - استان - حاشیه نشینی - سنندج
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت حاشیه نشینی در سنندج یک مشکل و معضل جدی است

وضعیت حاشیه نشینی در سنندج یک مشکل و معضل جدی است