مطالب مرتبط:
وزش باد در تهران؛ هوا خنک می شود؟
وزش باد و گرد و غبار در پایتخت
پیش بینی وزش باد نسبتا شدید تا شدید درخراسان جنوبی
غبار رقیق و وزش باد در انتظار استان تهران
پیش بینی وزش باد و گرد و غبار در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 09:102024-08-10اجتماعي

وزش باد شدید در خلیج فارس و خودداری از تردد شناور های سبک


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با توجه به وزش باد شدید در خلیج فارس توصیه می شود شناور های سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش ، مرضیه سی سی پور با اشاره به تداوم ناپایداری جوی و دریایی در استان، گفت: امروز آب های دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس با وزش باد های نسبتاً شدید جنوب شرقی، مواج پیش بینی می شود.

او افزود: بیشینه سرعت باد در این نواحی به بیش از چهل و پنج کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از یک و نیم متر خواهد رسید.

سی سی پور خاطرنشان کرد: امروز صبح در پاره ای نقاط مرکزی و محدوده تنگه هرمز، رگبار پراکنده باران و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان بویژه شهرستان های بشاگرد، حاجی آباد و بستک رشد ابر، رگبار باران و رعد و برق، افزایش لحظه ای سرعت باد و سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در سواحل و جزایر نیز وقوع گرد و غبار و کاهش موقتی کیفیت هوا دور از انتظار نیست و توصیه می شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه های فصلی خودداری شود.

سی سی پور گفت: دوشنبه از شدت سرعت باد کاسته خواهد شد، اما از سه شنبه تا پایان هفته مناطق دریایی استان با افزایش باد های جنوب شرقی، مواج خواهد شد.


برچسب ها: خلیج فارس - اداره کل هواشناسی هرمزگان - کارشناس اداره کل هواشناسی - وزش باد شدید - وزش باد - تنگه هرمز - سیلابی شدن مسیل ها
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در خلیج فارس و خودداری از تردد شناور های سبک

وزش باد شدید در خلیج فارس و خودداری از تردد شناور های سبک