مطالب مرتبط:
خبر خوش درباره پرداخت حقوق و بیمه معلمان خرید خدمات تا پایان شهریور
کارشناس خدمات پس از فروش
ارائه خدمات مشاوره ازدواج به هزار و 382 مددجوی کمیته امداد
تکنسین خدمات پس از فروش
دولت سیزدهم خدمات بزرگی در حوزه مدیریت شهری انجام داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 00:202024-07-24سياسي

نقد منصفانه خوب است اما نباید خدمات نادیده گرفته شود


نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: نقد منصفانه خوب است اما نباید خدمات نادیده گرفته شود.

- آیت الله سید نصیر حسینی روز چهارشنبه سوم مرداد ماه 1403 در نشست شورای فرهنگ عمومی از عدم حضور مدیران استانی عضو در این نشست انتقاد کرد و افزود: توقع بود که مدیران استانی در این جلسه حضور پیدا می کردند اما به غیر از اعضا شورای فرهنگ عمومی، بقیه نیستند که جای تاسف دارد و به این موضوع معترض هستیم.

وی به پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اشاره و اظهار کرد: از برکات نظام اسلامی اقامه نماز است که دستاورد بزرگی به شمار می رود و امروز پایگاه های نماز جمعه پشتیبان بزرگ نظام تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در برگزاری فریضه الهی نماز ضعف هایی است که باید جبران شود، خاطرنشان کرد: مسئولان در خط مقدم شرکت در نماز جمعه باشند، گاهی مردم اعتراض می کنند که مسئولان در نماز جمعه نیستند.

وی تصریح کرد: برخی کارها در دولت های گذشته رها شده بود اما در دولت سیزدهم پیگیری شدند، زائرسرای استان در مشهد رها شده بود اما دولت پای کار آمد و اعتباراتی برای این زائرسرا اختصاص داده شد.


برچسب ها: استان کهگیلویه و بویراحمد - کهگیلویه و بویراحمد - شورای فرهنگ عمومی - استان کهگیلویه - نماینده ولی فقیه در استان - آیت الله سید نصیر حسینی - فرهنگ عمومی
آخرین اخبار سرویس:

نقد منصفانه خوب است اما نباید خدمات نادیده گرفته شود

نقد منصفانه خوب است اما نباید خدمات نادیده گرفته شود