مطالب مرتبط:
شیعه و سنی برای خدمت رسانی به زائران پاکستانی پای کار آمدند
فیلم | شور حسینی در مرز چذابه برای خدمت رسانی به زائران اربعین
خدمت رسانی یزدی ها به زائران اربعین حسینی
خدمت رسانی «پیدو » به زائران اربعین حسینی در مناطق مرزی
خدمت رسانی «پیدو » به زائران اربعین حسینی در مناطق مرزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 16:552024-08-18سياسي

تلاش شیعه و سنی برای خدمت رسانی به زائران پاکستانی اربعین حسینی


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با حضور در پایانه مرزی میرجاوه از نحوه خدمات رسانی به زائران پاکستانی عازم اربعین بازدید کرد.

- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با حضور در پایانه مرزی میرجاوه از نحوه خدمات رسانی به زائران پاکستانی عازم اربعین بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان امروز ضمن حضور در مرز میرجاوه به استماع مشکلات و موانع پرداخت و روند خدمت رسانی به زوار را به صورت میدانی بررسی کرد.

امام جمعه زاهدان در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته جهت توسعه زیرساخت ها در مرز میرجاوه عنوان کرد: خوشبختانه تلاش های خوبی جهت توسعه زیرساخت ها در مرز میرجاوه و ریمدان صورت گرفته که با توجه به سابقه بیشتر مرز میرجاوه نسبت به مرز ریمدان وضعیت بهتری وجود دارد که البته پایانه مرزی ریمدان هم هر ساله رو به پیشرفت است.

وی افزود: متأسفانه ما در سیستان و بلوچستان از فرصت مرزها جهت توسعه و پیشرفت کشور استفاده نکردیم در حالی که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله محامی بیان داشت: خوشبختانه سیستان و بلوچستان و شهرستان میرجاوه دروازه ورود زوار پاکستانی به کشور است و تجهیزات، خدمات و موکب هایی که برای خدمت رسانی به زوار راه اندازی خدمات خوبی ارائه می کند و جای قد


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - نماینده ولی فقیه - زائران پاکستانی - مرز میرجاوه - میرجاوه - پایانه مرزی میرجاوه - پایانه مرزی
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شیعه و سنی برای خدمت رسانی به زائران پاکستانی اربعین حسینی

تلاش شیعه و سنی برای خدمت رسانی به زائران پاکستانی اربعین حسینی