مطالب مرتبط:
دنیامالی: هیچ وقت علیه ورزش ایران اقدامی نکردم
دنیامالی: هیچ وقت علیه ورزش ایران اقدامی نکردم آفتاب نو | اخبار ورزشی
تلاش اروپا برای ممانعت از حمله ایران به اسراییل؛ اقدامی خیرخواهانه یا تهدید نشان دادن ایران!
عوامل عقب افتادگی ورزش ایران از عربستان
شوک به ورزش ایران؛ حسن رنگرز استعفا داد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 14:552024-08-13ورزشي

دنیامالی: هیچ وقت علیه ورزش ایران اقدامی نکرده ام


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی دنیامالی وزیر پیشنهادی ورزش در پاسخ به ابهاماتی تاکید داشت که هیچ وقت علیه ورزش ایران اقدامی نکرده است.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی دنیامالی وزیر پیشنهادی ورزش در پاسخ به ابهاماتی تاکید داشت که هیچ وقت علیه ورزش ایران اقدامی نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم رضایی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با احمد دنیامالی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: آقای دنیامالی ضمن تشریح سابقه و برنامه هایش و پاسخ به سوالات اعضای کمیسیون، از تغییر نگرش در وزارت ورزش و جوانان و لزوم آن گفت و تاکید کرد که کاش اسم این وزارتخانه جوانان و ورزش بود.

وی افزود: دنیامالی از توجه و تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اجرای آن سخن گفت و ضمن طرح نگرانی های خود را درباره جوانان بیان داشت که باید بیشتر روی جوانان تمرکز کنیم.

همچنین بر اجرای مصوبات مجلس و فعال سازی شورای عالی جوانان و استفاده از ظرفیت رییس جمهور و دولت در حوزه جوانان تاکید کرد.

رضایی ادامه داد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با اشاره ای به المپیک این موضوع را مطرح کرد که باید از همین الان برای المپیک 2018 ل


برچسب ها: کمیسیون امنیت ملی - کمیسیون امنیت - وزیر پیشنهادی ورزش - دنیامالی - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی - امنیت ملی - کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

دنیامالی: هیچ وقت علیه ورزش ایران اقدامی نکرده ام

دنیامالی: هیچ وقت علیه ورزش ایران اقدامی نکرده ام