مطالب مرتبط:
سنجش دقیق حرارت روی فلز با تجهیز آزمایشگاهی ایران ساخت
ساخت دستگاه سنجش حرارت روی فلز، دستاورد فناوران ایرانی
تصاویر اولین موتور سیکلت کولر دار ، ساخت ایران ! + ویدئو | خلاقیت جالب این شهروند ایرانی را ببینید؛ سفارش هم پذیرفته می شود!
محمد ایرانی، دیپلمات: پاسخ ندادن به «ترور» شهید هنیه، ضعف مطلق تلقی خواهد شد/ پاسخ ایران باید دقیق، حساب شده و تاثیرگذار باشد/ مدیریت تحرکات دیپلماتیک ایران در منطقه بسیار مهم است/ نتانیاهو به دنبال انتقال خط تنش از داخل به خارج از مرزهای فلسطین است
فناوری چینی ساخت مسکن به ایران می آید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 14:002024-08-03دانش

سنجش دقیق حرارت روی فلز با تجهیز آزمایشگاهی ایران ساخت


متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند دستگاه سنجش حرارت روی فلز را که در آزمایش های ترمودینامیک نیازمند دقت بالا کاربرد دارد، طراحی کرده و بسازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مهدی شیدایی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به ساخت دستگاه آزمایشگاهی سنجش حرارت روی فلز مورد استفاده در آزمایش های ترمودینامیک با دقت بالا گفت: پیش از این دانش ساخت این دستگاه در اختیار چند کشور بود و برای اولین بار است در المپیاد جهانی 2024 برای سنجش و محاسبات آزمایشگاهی فیزیک به کار گرفته شده است.

وی گفت: توانستیم با یک فرایند جدید و نوین، یکی از دقیق ترین دستگاه های آزمایشگاهی را که در هیچ آزمایشگاه جهانی وجود ندارد توسط تیم مهندسی شرکت برای المپیاد جهانی آماده کنیم که یکی از ویژگی های مهم این دستگاه ایرانی سهولت در استفاده از آن است.

این فعال فناور با اشاره به فعالیت شرکت دانش بنیان دنیای هوشمند آوا گفت: این شرکت دانش بنیان، در زمینه پایش و مدیریت هوشمند انرژی در صنایع و مراکز داده، هوشمندسازی سازمان ها، ساختمان ها و غیره فعالیت دارد و در زمینه آزمایش های ترمودینامیک، آزمون های فیزیک المپیاد جهانی فیزیک 2024 را به مرحله تولید و تجاری سازی برساند.


برچسب ها: آزمایشگاه - آزمایش - آزمایشگاهی - دستگاه - دانش بنیان - شرکت دانش بنیان - دانش
آخرین اخبار سرویس:

سنجش دقیق حرارت روی فلز با تجهیز آزمایشگاهی ایران ساخت

سنجش دقیق حرارت روی فلز با تجهیز آزمایشگاهی ایران ساخت