مطالب مرتبط:
رییس دانشگاه علوم پزشکی : میزان غرق شدگی کودکان زیر پنج سال در البرز 37 درصد است
راننده تریلی بر اثر واژگونی در دم جان باخت
8 مصدوم و 2 جان باخته بر اثر حادثه انفجار گاز در منطقه کیانشهر اهواز
غرق شدن 118 نفر سال گذشته در آب های مازندران
ساماندهی سواحل، عامل اصلی کاهش غرق شدگی در کشور است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 09:552024-07-22پزشكي

سال گذشته 41 نفر در البرز بر اثر غرق شدگی جان باختند


رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: غرق شدگی یکی از 10 علت اصلی مرگ و میر افراد 1 تا 24 سال است و کودکان زیر پنج سال بیشتر در معرض این خطر هستند.

- ایسنا/البرز رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: غرق شدگی یکی از 10 علت اصلی مرگ و میر افراد 1 تا 24 سال است و کودکان زیر پنج سال بیشتر در معرض این خطر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شهرام صیادی روز دوشنبه یکم مرداد گفت: هفته پیشگیری از غرق شدگی با هدف آموزش و حساس سازی جامعه نسبت به خطر غرق شدگی از یکم لغایت هفتم مرداد ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 41 نفر در سال گذشته بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند؛ ادامه داد: غرق شدگی یکی از 10 علت اصلی مرگ و میر افراد 1 تا 24 سال است و کودکان زیر پنج سال بیشتر در معرض این خطر هستند و نیاز است ضمن آموزش اصول اولیه شنا، در مهد کودک ها و مدارس هشدارها و آموزش های لازم به کودکان داده شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه با آغاز فصل گرما تمایل به شنا در محل های غیر ایمن مانند رودخانه، استخرهای کشاورزی، کانال ها و سدها بیشتر می شود؛ گفت: نیاز است مردم نسبت به خطر جدی غرق شدگی در این محل ها آگاهی داشته باشند.

انتهای پیام


برچسب ها: غرق شدگی - دانشگاه علوم پزشکی البرز - رییس دانشگاه علوم پزشکی - رییس دانشگاه - دانشگاه علوم - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی البرز
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته 41 نفر در البرز بر اثر غرق شدگی جان باختند

سال گذشته 41 نفر در البرز بر اثر غرق شدگی جان باختند