مطالب مرتبط:
ضرورت توجه به حریم رود ارس و بالفعل سازی ظرفیت های بالقوه
افتتاح فاز اول پیاده راه سلامت ارس و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم
تصاویر| افتتاح پروژه های وزارت راه و شهر سازی
عالمیان: امیدوارم در المپیک تاریخ سازی کنم
20 شهریور، آخرین مهلت آثار به جشنواره حریم رسالت استان مرکزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 12:152024-07-28اقتصادي

ضرورت توجه به حریم رود ارس و بالفعل سازی ظرفیت های بالقوه


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: حریم رود ارس و بالفعل سازی ظرفیت های بالقوه آن نیازمند نگاه، فکر و عمل متفاوت است.

- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی تاکید کرد؛ ضرورت توجه به حریم رود ارس و بالفعل سازی ظرفیت های بالقوه تبریز- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: حریم رود ارس و بالفعل سازی ظرفیت های بالقوه آن نیازمند نگاه، فکر و عمل متفاوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حیدر فتح زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان ما با طول 235 کیلومتر با کشورهای ارمنستان و آذربایجان از طریق رود ارس همسایه بوده که بر روی این رود سازه های آبی بزرگی از قبیل سدهای ارس، خداآفرین و قیزقلعه سی احداث شده است.

وی افزود: احداث جاده کلاله تا جلفا به طول 107 کیلومتر و برخورداری این محدوده از ویژگی های طبیعی منحصر جنگلی، تنوع میراث تاریخی و فرهنگی، منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس و گمرگات جلفا و نوردوز، روند توسعه را در این منطقه تسریع کرده است.

فتح زاده با اشاره به قابلیت منطقه برای توسعه زیر ساخت های گردشگری و صنایع بخصوص در زمینه بوم گردی روستایی، استعداد کشت انواع محصولات سردسیری و گرمسیری، افزود: تکمیل زنجیره ارزش و تولید در بخش های کلان اقتصادی و اجتماعی نیازمند نگاه، فکر و عمل متفاوت به حری


برچسب ها: سازمان مدیریت و برنامه ریزی - رییس سازمان مدیریت - آذربایجان شرقی - سازمان مدیریت - آذربایجان - رود ارس - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به حریم رود ارس و بالفعل سازی ظرفیت های بالقوه

ضرورت توجه به حریم رود ارس و بالفعل سازی ظرفیت های بالقوه