مطالب مرتبط:
اجرای طرح «محله اربعینی» در بندرلنگه آغاز شد
اجرای طرح زیبا سازی مدارس
تکمیل طرح های ناتمام ورزشی خراسان رضوی با اجرای طرح مولدسازی
اجرای طرح تولید خوراک دام و طیور در مسجدسلیمان
کاهش هزینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن خواسته متقاضیان اردکانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 09:452024-08-04اقتصادي

اجرای طرح همبست آب، انرژی و غذا در فارس


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از پیشرفت طرح مدیریت همبست آب، انرژی و غذا در دهستان خسرو شیرین شهرستان آباده این استان خبر داد و گفت: در فاز یک این طرح 213 هکتار عملیات در حال اجرا است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از پیشرفت طرح مدیریت همبست آب، انرژی و غذا در دهستان خسرو شیرین شهرستان آباده این استان خبر داد و گفت: در فاز یک این طرح 213 هکتار عملیات در حال اجرا است.

مجتبی دهقان پور امروز، 14 مردادماه با اعلام این مطلب بیان کرد: این طرح در سال گذشته برای اولین بار در کشور با پیگیری مدیریت آب و خاک این سازمان در سطحی معادل 557 هکتار کلنگ زنی شد که با 191 بهره بردار در 830 قطعه دارای منابع آبی سطحی و زیرسطحی است.

به گفته وی، منابع آب این منطقه شامل یک دهنه چشمه با متوسط دبی 120 لیتر بر ثانیه و 4 حلقه چاه با کیفیت عالی با دبی مجموع 108 لیتر بر ثانیه موجود است که مجموع آب در دسترس با در نظر گرفتن دبی آب سطحی میزان 228 لیتر برآورد می شود.

دهقان پور با اشاره به اثرات اجرایی این طرح گفت: حسابداری آب و برآورد دقیق میزان کاهش مصرف آب، حسابرسی آب قابل ارتقای بین بخشی به آب شرب و تامین امنیت آبی در چارچوب همبست امنیت آب، غذا و انرژی از جمله مزایای اجرای آن است.


برچسب ها: جهاد کشاورزی استان فارس - سازمان جهاد کشاورزی - جهاد کشاورزی استان - شهرستان آباده - جهاد کشاورزی - رییس سازمان - استان
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح همبست آب، انرژی و غذا در فارس

اجرای طرح همبست آب، انرژی و غذا در فارس