مطالب مرتبط:
جانشین سپاه روح الله: جهادگران در مسیر امیدآفرینی جامعه تلاش مضاعفی به کار گیرند
کاهش حداکثر 42 درصدی مصرف برق در گیلان/ در مقایسه با گرم ترین روز ثبت شده امسال
کاهش اختلالات اسکلتی عضلانی در جامعه نیازمند آموزش همگانی است
در این زمان سرکه سیب مصرف کنید تا وزن و قند خون شما کاهش یابد
ادارات دولتی مشهد دستورالعمل کاهش مصرف برق را رعایت کردند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 12:452024-07-30اقتصادي

باید برای کاهش 20 لیتری سرانه مصرف آب در جامعه تلاش کنیم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس با بیان اینکه کمبود آب شرب بحثی جدی در اکثر نقاط جهان است، گفت: مدیریت و بهینه سازی مصرف کلید واژه حل بسیاری از مشکلات خصوصاً در حوزه انرژی و به شکل ویژه در مبحث آب است و باید برای کاهش 20 لیتری سرانه مصرف در جامعه تلاش کنیم.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس با بیان اینکه کمبود آب شرب بحثی جدی در اکثر نقاط جهان است، گفت: مدیریت و بهینه سازی مصرف کلید واژه حل بسیاری از مشکلات خصوصاً در حوزه انرژی و به شکل ویژه در مبحث آب است و باید برای کاهش 20 لیتری سرانه مصرف در جامعه تلاش کنیم.

علی شبانی اظهار کرد: شرکت آبفا فارس بالغ بر یک میلیون و 150 هزار مشترک دارد که با استفاده از حدود هزار و 200 حلقه چاه، 120 رشته قنات و چشمه و منابع آب سطحی (سدها)، آب مورد نیاز آنان را تامین می کند.

وی جمعیت تحت پوشش این شرکت را بالغ بر 3 میلیون و 400 هزار نفر اعلام کرد و افزود: 85 درصد از کل آب شرب مورد نیاز این جمعیت از محل منابع زیرزمینی و 15 درصد از منابع سطحی تامین می شود.

شبانی با بیان اینکه سرانه مصرف آب در فارس حدود 200 لیتر بوده و در مقایسه با میانگین جهانی بسیار بالاتر است، گفت: از کل مشترکان تحت پوشش شرکت آبفای فارس، تقریبا 48 درصد بیش از الگو، آب مصرف می کنند و مصرف 47 درصد از آن ها در حد الگوی تعیین شده قرار


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - آب و فاضلاب استان فارس - شرکت آب و فاضلاب - بهینه سازی مصرف - کمبود آب شرب - آب و فاضلاب - مصرف
آخرین اخبار سرویس:

باید برای کاهش 20 لیتری سرانه مصرف آب در جامعه تلاش کنیم

باید برای کاهش 20 لیتری سرانه مصرف آب در جامعه تلاش کنیم