مطالب مرتبط:
در دولت شهید رییسی به حکمرانی مردمی توجه ویژه شد
روکش تخت رو اینطوری مرتب کن دیگه بیرون نمیزنه | مرتب کردن ملحفه تخت به شیوه هتل ها +ویدئو
دولت جدید و حکمرانی خوب
شیوه بامزه ازدواج علیرضا حیدری و همسرش در 40 سالگی
اعلام نتایج پذیرش متقاضیان استعداد درخشان در دوره دکتری تخصصی Ph.D و کارشناسی ارشد (بدون آزمون) به شیوه استاد محور (سال تحصیلی 1404-1403)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 10:552024-08-15سياسي

اقتضائات فرهنگی شیوه حکمرانی را متفاوت می کند


استاندار کرمان با اشاره ناترازی ها در حوزه بنزین و انرژی، گفت: باید در قضاوت ها، اقتضائات را ببینم، تصمیم ها براساس اقتضائات منجر به شاخص هایی شده است و باید همه مسائل را دید.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره ناترازی ها در حوزه بنزین و انرژی، گفت: باید در قضاوت ها، اقتضائات را ببینم، تصمیم ها براساس اقتضائات منجر به شاخص هایی شده است و باید همه مسائل را دید.

محمدمهدی فداکار امروز (25 مرداد ماه) در یکصدمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با موضوع ارتقای حکمرانی استان در جهت توسعه یافتگی، اظهار کرد: حکمرانی مفهومی است که بیشترین مبانی آن در حوزه فرهنگ است و مبانی فرهنگی اصول حکمرانی را می سازد و حتماً حکمرانی ما با جاهای دیگر متفاوت است و اقتضائات فرهنگی، شیوه را متفاوت می کند.

وی با تاکید بر لزوم تداوم بحث و گفت وگو درباره این مبانی، ادامه داد: در حوزه اقتصاد، نگاه ها از اول انقلاب متفاوت بود و برخی معتقد به دولتی بودن اقتصاد بودند و هنوز هم دولت ها چسبندگی به اقتصاد را دارند.

استاندار کرمان گفت: دوستان کرمان در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی نگاه بلندی داشته اند، اما اقتضائات و امکانات هر کشوری کاملاً متفاوت است و حتماً ما با یک کشور دیگر تفاوت داریم.


برچسب ها: حکمرانی - استاندار کرمان - فرهنگ - استان - کرمان - متفاوت - فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

اقتضائات فرهنگی شیوه حکمرانی را متفاوت می کند

اقتضائات فرهنگی شیوه حکمرانی را متفاوت می کند