مطالب مرتبط:
روایتی از نقش آفرینی هیئت رهپویان وصال شیراز
عکس| افتخار آفرینی مهدی در ایتالیا؛ تمجید روزنامه کوریره دلو اسپورت از طارمی
پیرانشهر آماده پذیرش 50 هزار دستگاه خودرو زائران اربعین حسینی است
رایزنی وزیر کشور درباره راهپیمایی اربعین
فروش چارتری پرواز های اربعین ممنوع شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 08:252024-07-24سياسي

اربعین فرصتی برای وحدت آفرینی و معرفی کردستان است


سنندج_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: اربعین حسینی فرصتی ارزشمند برای وحدت آفرینی، شورآفرینی و معرفی ظرفیت های کردستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر دریایی صبح چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان اظهار کرد: نسل جدید از روابط جدید و فضای مجازی ارتباط می گیرد و به دلیل غیر مرکزی بودن از سایر رسانه ها متمایز است و همانند سایر آثار بشری پیامدها و فرصت هایی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه سه ابر تهدید و آسیب در حوزه فضای مجازی وجود دارد، خاطر نشان کرد: ایجاد تغییر در حوزه فرهنگ و سبک زندگی یکی از این مشکلات است که باعث ایجاد گسست در تداوم تربیت سنتی خانوادگی می شود که ابزاری برای نفوذ فرهنگی در دست نظام سلطه خواهد بود و فرهنگ های بومی را در معرض نابودی قرار می دهد.

وی با بیان اینکه تخریب چهره های اثرگذار از دیگر پیامدهای و تهدیدات فضای مجازی است، افزود: کمپین هایی علیه چهره های مختلف راه اندازی می شود که آثار و تبعات آن در فضای حقیقی دیده می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اعلام کرد: به خطر افتادن حقوق افراد از دیگر موارد تهدیدات فضای مجازی محسوب می شود که حریم خصوصی افراد را مورد هجمه قرار می دهد.


برچسب ها: فضای مجازی - کردستان - فرهنگ - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - شورای فرهنگ عمومی کردستان - وحدت آفرینی - فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

اربعین فرصتی برای وحدت آفرینی و معرفی کردستان است

اربعین فرصتی برای وحدت آفرینی و معرفی کردستان است