مطالب مرتبط:
یارانه معیشتی بالاخره به حساب ها واریز شد!
فوری فوری؛تسویه حساب دولت با بازنشستگان از امروز | واریز مابقی علی الحساب معوقات حقوق بازنشستگان به دستور مخبر
یک میلیون تومان مابه التفاوت حقوق تیرماه به حساب بازنشستگان واریز شد
فوری؛ تا ساعتی دیگر مبلغی به عنوان تشویقی همراه با حقوق به حساب کارمندان واریز می شود + آخرین جزییات از طرح ساماندهی کارکنان دولت
عبور اجاره بهای مسکن از سقف کاذب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 12:452024-07-27اقتصادي

35 درصد بهای گندمکاران به حساب آنان واریز شده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: از آغاز خرید تضمینی گندم کشاورزان تاکنون 35 درصد بهای گندمکاران به حسابشان واریز شده است.

- نوبخت اژدری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این پرداختی ها به صورت روزانه انجام می شود تا ناراحتی و گله مندی کشاورزان و گندمکاران به حداقل برسد.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب کشت و زرع گندم در کنار سایر محصولات کشاورزی در سطح استان خاطرنشان کرد: از 617 هزار هکتار سطح زیرکشت استان 47 درصد به کشت گندم اختصاص یافته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب تولید مطلوب و کیفی را در محصول گندم و سایر محصولات زراعی و باغی شاهدیم که پیش بینی می کنیم میزان تولید تا 570 هزار تن افزایش پیدا کند.

اژدری به کیل گیری گندم در دشت اردبیل اشاره کرد و گفت: متوسط تولید در اراضی آبی 4 تن و 780 کیلوگرم است و در اراضی دیم این میزان تولید یک تن و 173 کیلوگرم اعلام شد.

وی بیان کرد: با اتمام کار خرید تضمینی گندم در شمال استان اردبیل در روزهای گذشته خرید در مرکز استان آغاز شده و به تدریج به جنوب استان خواهد رسید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: میزان تولید گندم تاکنون از 260 هزار تن فراتر رفته و ادامه این روند را تا آخر شهریورماه شاهد خواهیم بود.


برچسب ها: سازمان جهاد کشاورزی - جهاد کشاورزی استان - گندم - گندمکاران - جهاد کشاورزی - استان اردبیل - کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد بهای گندمکاران به حساب آنان واریز شده است

35 درصد بهای گندمکاران به حساب آنان واریز شده است