مطالب مرتبط:
مرگ 25 نفر بر اثر حوادث کار در آذربایجان شرقی
اخبار حوادث امروز 9 مرداد، از قصاص قاتل سرباز وظیفه ابراهیم شکاکی پس از 16 سال در ارومیه تا جزییات مرگ تلخ دختر 4 ساله بر اثر هاری از زبان پدرش
گسترش تأسیسات مدرن گردشگری با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی آذربایجان شرقی
افتتاح دفتر امور خاک کشاورزی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی
92 درصد از میانگین بارش سال آبی آذربایجان شرقی تامین شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 23:052024-07-30اقتصادي

مرگ 25 نفر و مصدومیت 359 نفر بر اثر حوادث کار در آذربایجان شرقی


مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی گفت: طی سه ماهه نخست امسال در استان 25 نفر بر اثر حوادث کار جان خود را از دست دادند و 359 نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی ستاره با بیان اینکه طی سه ماهه نخست امسال 25 نفر بر اثر حوادث کار جان خود را از دست دادند و 359 نفر مصدوم شدند اظهار کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه درسال قبل 4 درصد کاهش یافت.

وی درخصوص نحوه فوت این افراد گفت: 13 نفر به علت سقوط از بلندی، 6 نفر بر اثر اصابت جسم سخت، 4 نفر بر اثر برق گرفتگی، 1 نفر بر اثر کاهش اکسیژن محیط و 1 نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

ستاره اضافه کرد: در طی این مدت تعداد 359 نفر نیز بر اثرمصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 2 درصد کاهش یافت که از این تعداد 11 نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در خرداد ماه امسال 10 نفر به علت حوادث کاری فوت کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تعداد 5 نفر کاهش داشت در طی همین مدت 132 نفر به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که 5 نفر از آنها زن بودند این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش 5 درصدی را نشان می دهد.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - حوادث کار - آذربایجان - پزشکی قانونی - مصدوم - حوادث - استان آذربایجان شرقی
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 25 نفر و مصدومیت 359 نفر بر اثر حوادث کار در آذربایجان شرقی

مرگ 25 نفر و مصدومیت 359 نفر بر اثر حوادث کار در آذربایجان شرقی