مطالب مرتبط:
مصرف مخدرها سالانه جان چند نفر را می گیرد؟
«اوک سری»؛ نماینده جدید مبارزه با مواد مخدر در افغانستان شد
دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در قشم 90 درصد افزایش یافت
با مصرف این مواد غذایی چهره شما زیباتر می شود
این مواد غذایی را مصرف کنید تا چهره شما زیباتر شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 14:052024-08-05حوادث

مصرف مواد مخدر سالانه جان چند نفر را می گیرد؟


بررسی های جهانی درباره میزان مصرف مواد مخدر و سلامت نشان می دهد که مخدر های هرویین، کراک کوکایین، نیکوتین، متادون، مت آمفتأمین (شیشه)، الکل، - بررسی های جهانی درباره میزان مصرف مواد مخدر و سلامت نشان می دهد که مخدر های هرویین، کراک کوکایین، نیکوتین، متادون، مت آمفتأمین (شیشه)، الکل، آمفتأمین و بنزودیازپین نسبت به سایر مخدر هایی که تاکنون تولید شده اند اعتیادآورترند.

آخرین آمار های اعلام شده نشان می دهند که به طور تقریبی قریب به دو هزار نفر در اثر مصرف مواد مخدر از دنیا می روند، اما بیشترین آمار مرگ ومیر ها در یک دهه گذشته، به سال 1399 با 4هزار و 600 نفر بر می گردد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، کافی است سری به فضای مجازی بزنید؛ در کسری از ثانیه نام ده ها مخدر روان گردان جدید به گوشتان خواهد خورد؛ ماده هایی که برای شما تازگی دارد و برای معتاد ردیف شدن این نام ها حکایت از نعشگی، خماری و درد های وقت و بی وقت و بی قراری دارد.

  این مخدر ها نامشان زیبا و در قالب های مختلف با شمایلی گوناگون، مخاطب پسند و در بسته بندی های شیک به دست مصرف کنندگان می رسند؛ در یک دهه گذشته 1127 ماده مخدر روانگردان جدید رنگارنگ در دنیا شناسایی شده است؛ آماری که تا پیش از این ها تنها 300 ماده مخدر افیونی و روانگردان بوده و حالا کار مبارزه و پیشگیری از این ماده های روانگردا


برچسب ها: مصرف مواد مخدر - مواد مخدر - مصرف مواد - مخدر - مواد - مصرف - نشان
آخرین اخبار سرویس:

مصرف مواد مخدر سالانه جان چند نفر را می گیرد؟

مصرف مواد مخدر سالانه جان چند نفر را می گیرد؟