مطالب مرتبط:
بیش از 241 هزار زائر از مرز مهران تردد کردند/ دریافت وجه پارکینگ بعد از بازگشت زائر
اعزام قریب به هزار زائر به مرز مهران
تردد زائران از مرز شلمچه شتاب گرفت
آمار تردد زائران در مرز شلمچه
تردد شبانه زائران اربعین در مرز چذابه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 09:002024-08-11اجتماعي

تردد بیش از 241 هزار زائر از مرز مهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ علیعباس شفیعی، با اشاره به افزایش تردد زوار اربعین حسینی از مرز مهران، اظهار داشت: از ساعت 24 شب گذشته نیز 29 هزار و 901 نفر از مرز مهران تردد داشته اند.

 وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی در مرز مهران فراهم شده است، افزود: مسئولان ارشد استان از جمله استاندار ایلام از روز گذشته در مرز مهران مستقر شده و از نزدیک روند تردد و ارائه خدمات رسانی به زوار را مورد پایش و رصد قرار می دهند.

  فرماندار مهران با بیان اینکه بیش از 400 هکتار برای پارک خودرو های شخصی زوار اربعین حسینی در مرز، شهر مهران و حاشیه شهر مهران در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: پارکینگ های اربعین شماره یک و 2 با حدود 80 هکتار آماده پذیرش زائران اربعین حسینی است و علاوه بر این پارکینگ 10 هزار خودرویی پایانه مرزی مهران و همچنین پارکینگ های دولتی و بخش خصوصی نیز برای پارک خودرو های شخصی زوار پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود اربعین امسال شاهد پارک حدود 300 هزار خودرو در مهران باشیم، یادآور شد: تسطیح تمام 80 هکتار و خیابان بندی پارکینگ اربعین، نصب سایه بان در چهار نقطه از پارکینگ اربعین، نصب آبسرد کن و همچنین استقرار موکب از دیگر خدماتی است که در راستای رفاه حال زوار انجام شده است.


برچسب ها: اربعین حسینی - مهران - مرز مهران - زوار اربعین - اربعین - پارکینگ - تردد
آخرین اخبار سرویس:

تردد بیش از 241 هزار زائر از مرز مهران

تردد بیش از 241 هزار زائر از مرز مهران