مطالب مرتبط:
131 مدرسه با همت دولت سیزدهم در اردبیل راه اندازی شد
استانداردسازی سیستم گرمایشی 739 مدرسه در اردبیل
بهره برداری از 180 طرح رادیویی و تلویزیونی در استان
56 پروژه آب و 6 طرح فاضلاب فارس آماده بهره برداری
بهره برداری از تقاطع شهدای جبهه مقاومت ورجان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 20:502024-08-12سياسي

131 مدرسه در دولت سیزدهم در اردبیل به بهره برداری رسید


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در دولت سیزدهم و با حمایت شهید جمهور بیش از 131 مدرسه تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری عصر دوشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با تبریک هفته خبرنگار، از اصحاب قلم و رسانه به عنوان مروجان حقیقت و تبیین و تفسیر واقعیت های جامعه یاد کرد و گفت: رسانه ها می توانند افکار عمومی را در مسیر درست و شفاف سازی بهتر امور هدایت کنند.

وی با بیان اینکه در این سه سال شفاف و روشن با مردم و مخاطبان تعامل و ارتباط برقرار کردیم، افزود: ما در آموزش و پرورش استان اردبیل با 2 چالش جدی روبه رو بودیم که هم در بحث کمبود نیروی انسانی و هم کمبود فضای آموزشی تلاش کردیم تا کاستی ها و نارسایی ها را در حد وسع و توان رفع کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: برای جبران کمبود نیروی انسانی در دولت سیزدهم بیش از سه هزار و 285 معلم جذب آموزش و پرورش شده که همه آنها از طریق آزمون و مراحل فنی، تخصصی و تأیید صلاحیت وارد آموزش و پرورش شدند.

صفری در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر به اندازه خروجی نیرو از آموزش و پرورش، ورودی به این مجموعه را شاهد هستیم و ساماندهی مطلوب در نیروی انسانی در کلیه واحدهای آموزشی به انجام رسیده است.


برچسب ها: آموزش و پرورش استان - آموزش و پرورش - مدیرکل آموزش و پرورش - استان اردبیل - کمبود نیروی انسانی - دولت سیزدهم - آموزش
آخرین اخبار سرویس:

131 مدرسه در دولت سیزدهم در اردبیل به بهره برداری رسید

131 مدرسه در دولت سیزدهم در اردبیل به بهره برداری رسید