شیوه رسیدگی به مطالبات ادعایی اشخاص از دولت اعلام شدبانک مرکزی «شیوه نامه اجرایی رسیدگی به مطالبات ادعایی اشخاص از دولت (اقلام فرادستگاهی و فاقد دستگاه اجرایی مشخص)» که به صورت مشترک توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه داری کل کشور) و سازمان برنامه و بودجه کشور (معاونت اقتصادی) تدوین شده است را، - بانک مرکزی شیوه نامه اجرایی رسیدگی به مطالبات ادعایی اشخاص از دولت (اقلام فرادستگاهی و فاقد دستگاه اجرایی مشخص) که به صورت مشترک توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه داری کل کشور) و سازمان برنامه و بودجه کشور (معاونت اقتصادی) تدوین شده است را، به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بانک مرکزی طی بخشنامه ای به شماره 03/120903 با استناد به نامه شماره 57/47271 مورخ 1403/03/13 وزارت امور اقتصادی و دارایی شیوه نامه اجرایی رسیدگی به مطالبات ادعایی اشخاص از دولت (اقلام فرادستگاهی و فاقد دستگاه اجرایی مشخص) که به صورت مشترک توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه داری کل کشور) و سازمان برنامه و بودجه کشور (معاونت اقتصادی) در راستای اجرای بند پ تبصره (3) قانون بودجه سال 1403 کل کشور تدوین شده است، را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. طبق اعلام بانک مرکزی، بر اساس الزامات و ترتیبات مقرر در شیوه نامه اجرایی یاد شده، درخواست اشخاص طلبکار از دولت باید در چارچوب مشخص و مطابق شرایط اعلامی در شیوه نامه مز برچسب ها: وزارت امور اقتصادی و دارایی - امور اقتصادی و دارایی - سازمان برنامه و بودجه کشور - سازمان برنامه و بودجه - اقتصادی - امور اقتصادی - دستگاه |
آخرین اخبار سرویس: |