مطالب مرتبط:
اعطای نشان «سرو» به رییس دانشگاه ارومیه به عنوان رییس برگزیده دانشگاه های کشور
نشان «سرو» بر سینه 18 رییس برتر دانشگاه ها و موسسات آموزشی نشست
نشان «سرو» به 15 رییس برتر دانشگاه ها و موسسات آموزشی اهدا شد
رییس دانشگاه ایلام در جمع روسای برتر دانشگاه های کشور نشان سرو دریافت کرد
نشان «سرو» به 15 رییس برتر دانشگاه ها و موسسات آموزشی اهدا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 21:552024-07-22دانش

اهدای نشان سرو از سوی وزیر علوم به رییس دانشگاه تبریز


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اجلاس روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور، نشان سرو را به دکتر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریز اعطا کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اجلاس روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور، نشان سرو را به دکتر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریز اعطا کرد.

امروز دوشنبه، یکم مرداد 1403، همزمان با برگزاری اجلاس رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، دکتر نصراله زاه به عنوان یکی از روسای برگزیده دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور معرفی و برای دومین بار نشان سرو را به خود اختصاص داد.

دکتر نصراله زاده رییس دانشگاه تبریز برای دومین بار موفق به دریافت نشان سرو شد و از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز این ارزیابی بر اساس شاخص های تعریف شده در دولت سیزدهم و عملکرد سال 1402 روسای دانشگاه ها در یک فرآیند زمانی و با کسب اطلاعات از دانشگاه ها در قالب فرم های حاوی سوالات مرتبط با فعالیت روسای دانشگاه ها (خوداظهاری)، نظرخواهی از اعضای هیات علمی، نظرخواهی از یاوران علمی و نظرخواهی از معاونان و مدیران ستادی وزارت عتف و در نهایت داوری و جمع


برچسب ها: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری - رییس دانشگاه تبریز - دانشگاه - دانشگاه تبریز - رییس دانشگاه - تحقیقات و فناوری - آموزش عالی
آخرین اخبار سرویس:

اهدای نشان سرو از سوی وزیر علوم به رییس دانشگاه تبریز

اهدای نشان سرو از سوی وزیر علوم به رییس دانشگاه تبریز