مطالب مرتبط:
خدمت به محرومان، ارزش والای اجتماعی است
خدمت به محرومان یک ارزش والای اجتماعی است 
فرمانده کل سپاه: شهادت شهید زاهدی ما را به وعده صادق هدایت کرد؛ بعد از آن، در فضای شهادت رییس جمهور قرار گرفتیم و به انتخابات رسیدیم؛ پس از آن هم به ماجرای شهادت اسماعیل هنیه رسیدیم / می توانید این حوادث را به یکدیگر متصل کرده و منطق سیاسی دشمن را استخراج کنید
نشست خبری رییس جمهور چه شد؟
دیدار نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با رییس جمهور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 16:452024-08-05سياسي

رییس جمهور شهید خدمت به محرومان را وظیفه و ارزش می دانست


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رییس جمهور شهید ما خدمت به محرومان را وظیفه و ارزش می دانست و در این راه کارهای ماندگار از خود به یادگار گذاشته است.

- تبریز-نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رییس جمهور شهید ما خدمت به محرومان را وظیفه و ارزش می دانست و در این راه کارهای ماندگار از خود به یادگار گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل در دیدار معاون وزیر کار و رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ارزش معنوی کمک به محرومان افزود: رعایت حرمت و تکریم نیازمندان مورد تاکید قرآن کریم است و خداوند در این کتاب الهی می فرماید کار خیر با منت ارزشی ندارد.

وی با تاکید بر سفارش دین اسلام به همنشینی محرومان و نیازمندان گفت: سازمان بهزیستی با ایفای نقش حقیقی خود در قالب یک ارزش والای اجتماعی در خدمت محرمان است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ترقی و تربیت روح انسان با خدمت به محرومان ممکن می شود، گفت: در آموزه های دینی ما عبادت صرف، معنا ندارد و بندگی خدا با خدمت خالصانه به مردم قشر مستضعف جامعه مفهوم واقعی پیدا می کند.

وی با یادآوری خدمات دولت سیزدهم و و روحیه جهادی و مشی محروم نوازی شهید آیت الله رییسی اظهار داشت: رییس جمهور شهید ما خدمت به محرومان را وظیفه و ارزش می دانست و در این راه کارهای


برچسب ها: خدمت به محرومان - محرومان - نماینده ولی فقیه - رییس جمهور - آذربایجان شرقی - سازمان بهزیستی - ارزش
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور شهید خدمت به محرومان را وظیفه و ارزش می دانست

رییس جمهور شهید خدمت به محرومان را وظیفه و ارزش می دانست