مطالب مرتبط:
پرداخت تسهیلات مقاوم سازی به 23 هزار واحد مسکن روستایی آذربایجان غربی
عرضه ارز اربعین در بیش از 3 هزار شعبه و باجه هفت بانک عامل در مناطق شهری و روستایی کشور / امکان فروش غیرحضوری نیز مهیا شد
مقاوم سازی 55 درصدهای واحدهای مسکونی روستایی
مقاوم سازی 55 درصد واحدهای مسکونی روستایی
12 هزار واحد روستایی در زنجان مقاوم سازی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 21:252024-07-24اقتصادي

افزایش ضریب تاب آوری مناطق روستایی و شهری با مقاوم سازی مسکن ها


معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برنامه افزایش ضریب تاب آوری مناطق روستایی و شهری در برابر حوادث طبیعی با مقاوم سازی مسکن ها خبر داد.

- معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبرداد؛ افزایش ضریب تاب آوری مناطق روستایی و شهری با مقاوم سازی مسکن ها زنجان-معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برنامه افزایش ضریب تاب آوری مناطق روستایی و شهری در برابر حوادث طبیعی با مقاوم سازی مسکن ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید جودی، شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایران کشوری است که با بلایای طبیعی مختلفی دست و پنجه نرم می کند و شایع ترین حادثه زلزله است و اخیراً طوفان های حائره ای، بارندگی ها و سیلاب های شدید در اثر تغییرات اقلیمی نیز گسترش یافته است.

وی ابراز کرد: بنیاد مسکن با توجه به رسالتی که در اساسنامه خود دارد، متولی امر بازسازی است و برای بازآموزی و ارتقای سطح دانش و تجربه دوره هایی را در استان ها برگزار می کند و اکنون در استان زنجان شاهد برگزاری دوره هستیم.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد: در این دوره ها مبانی نظری و سیاست های اجرایی که در بحث مدیریت بحران انجام می دهیم را با همکاران، دست اندکاران و اعضای نظام فنی روست


برچسب ها: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - مناطق روستایی - روستایی - بنیاد مسکن انقلاب - مسکن - بنیاد مسکن - مقاوم سازی
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ضریب تاب آوری مناطق روستایی و شهری با مقاوم سازی مسکن ها

افزایش ضریب تاب آوری مناطق روستایی و شهری با مقاوم سازی مسکن ها