مطالب مرتبط:
معاون روابط عمومی کل سپاه: رژیم صهیونیستی بازنده اقدام حماقت آمیز خود است
رژیم صهیونیستی بازنده ترور شهید هنیه است
پیامدهای حقوقی ترور شهید هنیه برای رژیم صهیونیستی
پیش بینی عالم شیعی از سرانجام تقابل ایران و رژیم صهیونیستی
جدیدترین آمار قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 21:452024-08-06سياسي

رژیم صهیونیستی بازنده اقدام حماقت آمیز خود است


معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: رژیم صهیونیستی بازنده اقدام حماقت آمیز خود به ویژه در حادثه به شهادت رساندن شهید هنیه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی محمد نایینی عصر سه شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران عرصه بسیج در محل سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار کرد: یکی از سرداران جبهه مقاومت را با عملیاتی تروریستی توسط رژیم سفاک صهیونیستی از دست دادیم، این عملیات بزدلانه سبب ترس و وحشت در همه سرزمین های اشغالی شده است.

وی بیان کرد: موفقیت در جنگ زمانی است که قبل از اینکه اقدام نظامی انجام شود؛ دشمن دچار فروپاشی روانی شده باشد، این نظریه عملیات روانی است که خود غربی ها در کتاب ها و آثارشان منتشر کردند.

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: صهیونیست های تروریسم هنوز نتوانسته اند چالش ناشی از همایش قدرت جمهوری اسلامی را در وعده صادق و آثار پیامدهایش را مدیریت کنند، عملیات زجر کشی صهیونیست ها، تولید وحشت و ترس از سرزمین های اشغالی از زمان فرمان خونخواهی شروع شده و این عملیات سنگین تر از اقدام نظامی علیه آن ها است.

سردار نایینی با تاکید بر اینکه این حماقت برای صهیونیست ها بسیار پرهزینه بوده و در حال حاضر هم نمی دانند ساعت، روز و هفته های آینده باید در انتظار چه چیزی باشند؛ تصریح کرد: همه م


برچسب ها: صهیونیست - معاون روابط عمومی - صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - سپاه پاسداران - روابط عمومی - سپاه پاسداران انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی بازنده اقدام حماقت آمیز خود است

رژیم صهیونیستی بازنده اقدام حماقت آمیز خود است