مطالب مرتبط:
اولین تصویر از ظریف و قائم پناه در نهاد ریاست جمهوری
اندیشه معاصر- زندگینامه: محمدجعفر قائم پناه (زاده 1338)
عکس: پزشکیان و قائم پناه ژ 3 به دست/1358
زندگینامه: محمدجعفر قائم پناه (زاده 1338)
حزب همبستگی دانش آموختگان ایران انتخاب دکتر قائم پناه را تبریک گفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 11:302024-08-03سياسي

انتصاب قائم پناه با شاخص های اعلامی رهبری تطبیق ندارد


مواضع و عملکرد آقای قائم پناه در گذشته نشان می دهد با نظام زاویه دارد و انتصاب او با شاخص های اعلامی رهبری برای تشکیل دولت منطبق نیست.

- حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه در گفت وگو با فرمودند ندانست و گفت: انتصاب آقای قائم پناه مغایر با شاخص های اعلامی از سوی رهبر انقلاب است.

ایشان از نظر مواضعی که تاکنون داشته است و هم از نظر عملکردی که در گذشته داشته است به طور کلی مشخص است که با شاخص هایی که مقام معظم رهبری فرمودند که باید از بن دندان به نظام جمهوری اسلامی و آینده انقلاب اسلامی اعتقاد و باور داشته باشد و زاویه ای با نظام نداشته باشد، ایشان در گذشته نشان دادند که با انقلاب زاویه دارد و هم از بن دندان به آرمان های انقلاب اسلامی که یکی از آن ها جامعه سازی اسلامی است و حجاب هم از جمله مسائلی است که باید در جامعه اسلامی به آن توجه ویژه شود، ایشان باور ندارد.

وی با طرح این موضوع که قائم پناه با نظام، انقلاب و قانون اساسی زاویه دارد، ادامه داد: چنین فردی می تواند آن مسیری را که مقام معظم رهبری برای دولت تعیین کردند را تضمین بکند و در آن مسیر گام بردارد.

دولت با چالش جدی مواجه خواهد شد.

قائم مقام حزب مؤتلفه، گفت: اگر آقای پزشکیان می خواهد دولت وفاق ملی تشکیل دهد لازم است در ابتدا اعضای دولت را از افرادی انتخاب کنند که حتماً شاخص ها


برچسب ها: اسلامی - انقلاب اسلامی - انقلاب - آرمان های انقلاب اسلامی - قائم مقام حزب موتلفه - انتصاب - نظام جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب قائم پناه با شاخص های اعلامی رهبری تطبیق ندارد

انتصاب قائم پناه با شاخص های اعلامی رهبری تطبیق ندارد