مطالب مرتبط:
جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر برگزیدگان خود را شناخت
جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به ایستگاه پایانی رسید
برگزاری اختتامیه «رویداد و جایزه ملی حاج عبدالله والی» با حضور مخبر
برگزاری دومین رویداد ملی مجازی آرمان ما
افزایش نشاط اجتماعی با برگزاری جشنواره بین المللی حضرت علی اکبر(ع)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 08:452024-07-24فرهنگي

توضیح درمورد نحوه برگزاری جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: بیست وپنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر پس از هماهنگی هیات داوران و نماینده مرکز هنرهای نمایشی با فرمت جدید طراحی و برگزار شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: بیست وپنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر پس از هماهنگی هیات داوران و نماینده مرکز هنرهای نمایشی با فرمت جدید طراحی و برگزار شد.

بیست وپنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر از 30 اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده که با توجه به شهادت رییس جمهور و هیات همراه در سانحه هوایی، کلیه فعالیت های فرهنگی و هنری سراسر کشور با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد به مدت هفت روز لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید منادی در گفت و گویی، اظهار کرد: در پی لغو شدن فعالیت های این حوزه، با هماهنگی هیات داوران و نماینده مرکز هنرهای نمایشی، جشنواره مذکور لغو و با فرمت جدید طراحی شد.

وی با بیان اینکه گروه های پذیرفته در بخش رقابتی جشنواره موظف شدند اثر راه یافته را در شهرهای خود به اجرای عموم درآورند تصریح کرد: به گروه ها فرصت داده شد تا پس از اجرا مستندات لازم برای دریافت کمک هزینه و ورودی جشنواره را به دبیرخانه اعلام کنند.

دبیر بیست وپنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر ادامه داد: همچنین به گروه های شرکت کننده به مدت 2 هفته زمان داده شد تا آثار


برچسب ها: مرکز هنرهای نمایشی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - جشنواره ملی - فتح خرمشهر - هنرهای نمایشی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

توضیح درمورد نحوه برگزاری جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

توضیح درمورد نحوه برگزاری جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر