مطالب مرتبط:
موکب داران اربعین برای زوار امام حسین(ع) کم نگذارند و خسته نشوند
خاموشی: موکب داران در میزبانی از زوار کم نگذارند و خسته نشوند
چرا اکثر موکب های ایرانی اربعین در عراق مستقر می شوند؟!
حجت الاسلام شهرستانی با امام جمعه مشهد دیدار کرد
حجت الاسلام شهرستانی با امام جمعه مشهد دیدار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 00:102024-07-21سياسي

توصیه حجت الاسلام والمسلمین خاموشی به موکب داران اربعین


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه حضور زوار گرامی در اربعین به معنای گام برداشتن در مسیر تمدن سازی است، گفت: به موکب داران توصیه دارم که در میزبانی از زوار کم نگذارید و خسته نشوید.

- رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه حضور زوار گرامی در اربعین به معنای گام برداشتن در مسیر تمدن سازی است، گفت: به موکب داران توصیه دارم که در میزبانی از زوار کم نگذارید و خسته نشوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی -رییس سازمان اوقاف و امور خیریه- در نشست هم اندیشی کمیته های مواکب اربعین سامرا و بلد که امروز در محل سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، با بیان اینکه اتفاقی که در سال جاری افتاده این است که اربعین امسال بعد از وعده صادق برگزار می شود، گفت: وعده صادقی که پهبادهای جبهه مقاومت از بالای سر گنبد زرین اباعبدالله(ع) گذشت و به سرزمین اشغالی اصابت کرد.

این معنای بسیار جهت دار دارد یعنی جبهه مقاومت در حال پیشروی است و ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچمدار اصلی تقویت جبهه مقاومت هستند و نظام سلطه پی در پی عقب نشینی می کند و مثل زمان گذشته نیست.

وی اظهار کرد: در سوره صف که سوره آخرالزمانی است آمده است: یا أَیُّهَا الَّذِین َ آمَنُوا کُونُوا أَنصارَ اللّه ِ کَما قال َ عِیسَی ابن ُ مَریَم َ (ای


برچسب ها: سازمان اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه - رییس سازمان اوقاف - سازمان اوقاف - حجت الاسلام والمسلمین - امور خیریه - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

توصیه حجت الاسلام والمسلمین خاموشی به موکب داران اربعین

توصیه حجت الاسلام والمسلمین خاموشی به موکب داران اربعین