مطالب مرتبط:
دریافت هر گونه اطلاعات از خدمات سفر اربعین از طریق سامانه سماح
فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | دریافت فیش حقوق بازنشستگان با کد ملی /فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی در مرداد ماه 1403 رسید
آشنایی با خدمات حقوقی مریم جلالی
کارت های بازی همستر کامبت امروز 15 مرداد 1403 و دریافت 5 میلیون سکه رایگان
کارت های راکی رابیت امروز 15 مرداد 1403 برای دریافت 2 میلیون سکه رایگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 09:402024-08-05سياسي

چگونه خدمات حقوقی رایگان دریافت کنیم؟


رییس کانون وکلای دادگستری گیلان گفت: ساختمان شماره 2 کانون وکلای گیلان انحصاراً به اداره معاضدت تبدیل شده و هر روز وکلا خدمات مشاوره رایگان به مراجعان ارائه می دهند.

- ایسنا/گیلان رییس کانون وکلای دادگستری گیلان گفت: ساختمان شماره 2 کانون وکلای گیلان انحصاراً به اداره معاضدت تبدیل شده و هر روز وکلا خدمات مشاوره رایگان به مراجعان ارائه می دهند.

علیرضا امانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: کانون وکلای دادگستری یک سری وظایف ذاتی همچنین وظایف اجتماعی دارد که تلاش می کند به نحو بهینه آنها را به انجام برساند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین مشکلاتی که این روزها در ایران و مشخصاً در گیلان وجود دارد فقدان فرهنگ وکالت یا اساسا فرهنگ حقوقی است، افزود: متاسفانه زمانی که مردم می خواهند به وکیل دادگستری رجوع کنند به بنا به دلایل مختلف از جمله عدم دانش کافی، یا تصور می کنند وکیل دادگستری آنطور که باید نمی تواند کار انجام دهد، عدم بضاعت مالی و ذهنیت های منفی به وکیل دادگستری مراجعه نمی کنند.

امانی تصریح کرد: سال گذشته روابط عمومی کانون وکلای گیلان فعالیت خود را در بحث رسانه ای کردن فعالیت ها به نحو شایسته ایفا کرد و در دو مرحله مختلف در شهرستان ها مبادرت به نصب بیلبورد و بنرهای تبلیغاتی کردیم.


برچسب ها: کانون وکلای دادگستری - کانون وکلای - کانون وکلای دادگستری گیلان - وکلای دادگستری - دادگستری - گیلان - وکلا
آخرین اخبار سرویس:

چگونه خدمات حقوقی رایگان دریافت کنیم؟

چگونه خدمات حقوقی رایگان دریافت کنیم؟