مطالب مرتبط:
ورود رییس قوه قضاییه به فرودگاه شهرکرد
رییس قوه قضاییه وارد شهرکرد شد
رییس قوه قضاییه وارد شهرکرد شد
رییس قوه قضاییه به چهارمحال وبختیاری سفر می کند
رییس قوه قضاییه به چهارمحال و بختیاری سفر می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 10:052024-07-24ورزشي

بازدید رییس قوه قضاییه از زندان مرکزی شهرکرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، امروز (چهارشنبه 3 مرداد) در نخستین برنامه از سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری، - حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جریان بازدید از بخش های مختلف زندان مرکزی شهرکرد، در گفت وگوی چهره به چهره با متهمان و محکومانِ مستقر در این زندان، در خصوص اتهام و جرم ارتکابی آنها، مدت زمان سپری شده از محکومیت شان، شرایط بهداشتی و غذایی زندان و نحوه بهره مندی مددجویان از امکانات ورزشی، رفاهی و آموزشی کسب اطلاع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، امروز (چهارشنبه 3 مرداد) در نخستین برنامه از سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری، از زندان مرکزی شهرکرد بازدید به عمل آورد.

رییس دستگاه قضا در جریان بازدید خود از زندان مرکزی شهرکرد که محمدی رییس سازمان زندان ها و مقامات قضایی استان نیز وی را همراهی می کردند، ضمن سرکشی از بخش های مختلف این زندان، از نزدیک با مسائل و مشکلات مددجویان و کادر ندامتگاه آشنا شد و دستورات مقتضی را به مسئولان ذیصلاح صادر کرد.

قاضی القضات در جریان سرکشی امروز خود از زندان مرکزی شهرکرد، همچون همه بازدید های خود از ندامتگاه های سراسر کشور، از بند های مختلف این زندان بازدید به عمل آورد و با


برچسب ها: حجت الاسلام والمسلمین - محسنی اژه ای - حجت الاسلام - زندان - استان چهارمحال - شهرکرد - بازدید
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس قوه قضاییه از زندان مرکزی شهرکرد

بازدید رییس قوه قضاییه از زندان مرکزی شهرکرد